Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Mijn vrouw heeft een samsung galaxy y. Hierbij krijgen we de wifispots niet ingesteld.
Er wordt weergegeven verbinding maken en daarna staat er verbinding verbroken.
Moeten er soms instellingen anders ingevoerd worden?
Verander de EAP methode in PEAP. Dit is een instelling binnen Android Wifi-netwerk. Druk 2 secs op de netwerknaam Ziggo om deze instellingen aan te passen.
Verander EAP in iets anders. Sla op.
Verander EAP terug in PEAP, Sla op. Wat gebeurt er dan?
Dit zijn vreemd genoeg de handelingen die ik moet doen na uit- en aanzetten van mijn smartphone.....
En by the way, gebruikersnaam is niet de gebruikersnaam maar dat 8 cijferige nummer.
Laatste optie: vraag een ander wachtwoord op via Mijn Ziggo en wacht 10 minuten alvorens opnieuw te proberen.
PS. Ik heb nog even gekeken.
Bij EAP methode heb ik ook nog SIM, AKA, TLS en TTLS.
Echter alleen als ik hem eerst op SIM zet, opsla en daarna terug naar PEAP doet hij het. Tussentijds naar AKA, TLS, TTLS werkt ook niet.
Zie jij nooit het woord Verifieren staan bij een poging tot verbinden?
Verbinding maken met eigen wifi netwerk werkt wel en ik kan met mijn nokia wel verbinding maken met 'ziggo'
dat is het enige apparaat dat verbonden is met ziggo.
Je kunt maar met 2 apparaten verbinding maken met een account. Kan het zijn dat je al met jouw inlog gegevens vaker dan 2 keer ingelogd geweest bent waardoor het systeem denkt dat je met meer dan 2 bezig bent ? Misschien moet je even een tijdje niets doen, zodat er een timeout is op alle eventuele inlogs van apparaten en dan nog eens met 1 apparaat testen wat nu niet werkt ??