• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Instellen thuisnetwerk geeft foutcode 9961

  • Onderwerp starter Onderwerp starter stefan8989
  • Startdatum Startdatum
S

stefan8989

Ik wilde zojuist het thuisnetwerk van mijn Horizon instellen.
Ik gebruik een eigen router dus ik heb in het menu gekozen voor ' Op het modem' .
Vervolgens heb ik de SSID gekozen en het wachtwoord ingevuld.

Hierna kreeg ik een melding waarin stond dat de box herstart moest worden. Ik kies voor 'Ja' en er begint een balkje te lopen waarin staat dat de instellingen in gebruik genomen worden. Wanneer deze de 100% bereikt heeft krijg ik onderstaande melding

2e2duer.jpg


Wanneer ik de code opzoek op de website van Ziggo krijg ik de melding dat er nog geen oplossing beschikbaar is voor de code.
Op Google en op dit forum kan ik er ook niets over vinden. Weet iemand wat de code betekent of heeft iemand deze foutcode ook gehad?
 
Terug
Bovenaan