S
stefan8989
Ik wilde zojuist het thuisnetwerk van mijn Horizon instellen.
Ik gebruik een eigen router dus ik heb in het menu gekozen voor ' Op het modem' .
Vervolgens heb ik de SSID gekozen en het wachtwoord ingevuld.
Hierna kreeg ik een melding waarin stond dat de box herstart moest worden. Ik kies voor 'Ja' en er begint een balkje te lopen waarin staat dat de instellingen in gebruik genomen worden. Wanneer deze de 100% bereikt heeft krijg ik onderstaande melding
Wanneer ik de code opzoek op de website van Ziggo krijg ik de melding dat er nog geen oplossing beschikbaar is voor de code.
Op Google en op dit forum kan ik er ook niets over vinden. Weet iemand wat de code betekent of heeft iemand deze foutcode ook gehad?
Ik gebruik een eigen router dus ik heb in het menu gekozen voor ' Op het modem' .
Vervolgens heb ik de SSID gekozen en het wachtwoord ingevuld.
Hierna kreeg ik een melding waarin stond dat de box herstart moest worden. Ik kies voor 'Ja' en er begint een balkje te lopen waarin staat dat de instellingen in gebruik genomen worden. Wanneer deze de 100% bereikt heeft krijg ik onderstaande melding
Wanneer ik de code opzoek op de website van Ziggo krijg ik de melding dat er nog geen oplossing beschikbaar is voor de code.
Op Google en op dit forum kan ik er ook niets over vinden. Weet iemand wat de code betekent of heeft iemand deze foutcode ook gehad?