- Berichten
- 298
Hallo,
Ik heb een raar probleem. Als er iets in een andere taal dan Nederlands op een zender komt, dan begint er een computerstem in gebrekkig Nl te vertellen wat in het buitenlands wordt gezegt. Dit is compleet nieuw voor mij. Ben ik nu aan het dementeren? :laugh:
Ik heb een raar probleem. Als er iets in een andere taal dan Nederlands op een zender komt, dan begint er een computerstem in gebrekkig Nl te vertellen wat in het buitenlands wordt gezegt. Dit is compleet nieuw voor mij. Ben ik nu aan het dementeren? :laugh: