• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Installeren interactieve TV wordt afgebroken

  • Onderwerp starter Onderwerp starter HeesBJ
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
H

HeesBJ

Hallo,
Ik heb ITV getracht te installeren. Cisco apparaat aangesloten, goed beeld, signaal 78% etc etc. Het interactieve gedeelte krijg ik maar niet werkend. Lampje blijft knipperen. Als ik interactieve tv ga installeren gaat hij ergens in de installatie de boel afbreken en komt er een oranje scherm. In dat scherm staat dat installatie doorgaat na drukken op OK. Maar daarna werkt het toch niet. Gisteren kwam ik tot 96%. Foutmeldingen zijn code K en code B afwisselend.
Wie kan mij helpen?
 
Als je op dit forum zoekt naar bijv knipperend lampje bij interactieve tv, dan vind je honderden berichten waarin gemeld wordt dat er dan iets mis is met de huisinstallatie.
Ergens zit er dan (zeer waarschijnlijk) een niet retourgeschikt component tussen.
De twist&lock die niet verwijderd is of een ouder type dubbelgats wandcontactdoos.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan