H
HeesBJ
Hallo,
Ik heb ITV getracht te installeren. Cisco apparaat aangesloten, goed beeld, signaal 78% etc etc. Het interactieve gedeelte krijg ik maar niet werkend. Lampje blijft knipperen. Als ik interactieve tv ga installeren gaat hij ergens in de installatie de boel afbreken en komt er een oranje scherm. In dat scherm staat dat installatie doorgaat na drukken op OK. Maar daarna werkt het toch niet. Gisteren kwam ik tot 96%. Foutmeldingen zijn code K en code B afwisselend.
Wie kan mij helpen?
Ik heb ITV getracht te installeren. Cisco apparaat aangesloten, goed beeld, signaal 78% etc etc. Het interactieve gedeelte krijg ik maar niet werkend. Lampje blijft knipperen. Als ik interactieve tv ga installeren gaat hij ergens in de installatie de boel afbreken en komt er een oranje scherm. In dat scherm staat dat installatie doorgaat na drukken op OK. Maar daarna werkt het toch niet. Gisteren kwam ik tot 96%. Foutmeldingen zijn code K en code B afwisselend.
Wie kan mij helpen?