• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Installatiescherm niet weg te krijgen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter cvdh
  • Startdatum Startdatum
C

cvdh

Zit tv te kijken en klik op tv guide, springt opeens een installatiescherm tevoorschijn.
Kan hier de taal kiezen en een activeringscode invoeren en vervolgens de zenders zoeken.
Echter als ik als laatste de zenders automatichs laat zoeken word dit onderbroken en keert hij terug naar het eerste venster (daar waar je de taal kunt kiezen).
Ik kom dus niet verder en mediabox uitzetten met de afstandsbediening lukt niet eens.
Wat ik ook doe verder dan het venster voor automatisch zender zoeken kom ik niet want als ik dan op OK druk kom ik dus weer in dat taal kies venster.

Wat is hier aan te doen behalve de helpdesk bellen?
 
Wat je kan doen is het volgende: Forced download dmv stekker uit het stopcontact p- knopje meeste linkse indrukken op de stb vervolgens stroom er weer op en w8en tot dat het lampje gaat knipperen. Mocht dat niet helpen neem dan even contact op met de helpdesk of stuur een pm naar een van de upc medewerkers alhier op het forum zij kunnen je wellicht verder helpen.
 
Probeer eens de 220 er af even wachten en dan er weer in.
:o
Lukt dit niet dan :'( :embarassed: Helpdesk bellen.
 
Stekker er al diverse malen uitgetrokken en vervolgens even gewacht maar dit helpt niet.
Kan het zijn dat de signaalsterkte te zwak is?
Signaalkwaliteit is wel 100%
 
cvdh zei:
Stekker er al diverse malen uitgetrokken en vervolgens even gewacht maar dit helpt niet.
Kan het zijn dat de signaalsterkte te zwak is?
Signaalkwaliteit is wel 100%
smart card er uit stekker er uit en weer d'r in en dan weer de smart card er instoppen
 
Als laatste kun je proberen een softwareupdate te doen. Als je een thomson box hebt dan:

- Stroom eraf
- Pijltje naar links indrukken en ingedrukt houden
- Stroom erop
- Wacht tot een van de lichtjes gaat knipperen of de softwareupdate in progress verschijnt

Wel ben ik benieuwd wat je precies hebt gedaan vóórdat het installatiescherm wat je kreeg verscheen

Mij overkomen dat soort dingen nooit dus terwijl ik het leuk vind om dat soort dingen voor elkaar te krijgen :)

Ging je bijvoorbeeld vanuit het menu naar TV Guide, of gebruikte je gewoon de guide toets op je AB?
Welke zender had je opstaan, bijv een van de kanalen met interactieve dingen of op bijv. Nederland 1

Ging je in de guide al ergens naartoe, bijvoorbeeld mijn tv agenda of speelfilms?

Ben benieuwd of je het kunt reproduceren en hoe je dat dan doet!


Signaalsterkte moet overigens rond de 60% zijn. Signaalkwaliteit moet 100% zijn
 
Ik heb het ook, en ik heb geen gekke dingen gedaan.

Ik ga bovenstaande dingen even uitproberen.
 
Hoera! Na de truck met de smart-card doet 'ie het weer normaal!
 
crashtest83 zei:
Ik heb het ook, en ik heb geen gekke dingen gedaan.

Ik ga bovenstaande dingen even uitproberen.

Ging jij ook naar de guide toe of zat je bijv. gewoon TV te kijken?


SvK900 zei:
Box is defect.
?

Vanwaar deze wel erg korte en niet verder onderbouwde melding?

crashtest83 zei:
Hoera! Na de truck met de smart-card doet 'ie het weer normaal!

Wazige oplossing maar goed om te zien dat het werkt :)
In dat geval begin ik me weer af te vragen of -alleen- en keertje de stroom eraf of alleen een keertje de kaart eruit/erin ook zou helpen?
 
Terug
Bovenaan