I
ikzeidegek
Hoi.
Gisteren de Horizon box aangesloten, de UPC monteur was hier. Toen er stond dat ik 15 minuten moest wachten, met code 1030 is de monteur weggegaan. Kon er niet op wachten. Dus 2 uur later was er nog steeds niets veranderd, nog steeds code 1030, de oude mediabox aangesloten, geen beeld. De Horizon boz er weer op, (op dit forum gelezen) een reset gedaan, door de - knop in te drukken. Horizon box ging weer scannen. Geeft uiteindelijk foutcode 1001.
Toen Scart kabel aangesloten (op dit forum gelezen) , weer reset, scannen, weer code 1001.
tv: LG
Iemand nog ideeen?
Gisteren de Horizon box aangesloten, de UPC monteur was hier. Toen er stond dat ik 15 minuten moest wachten, met code 1030 is de monteur weggegaan. Kon er niet op wachten. Dus 2 uur later was er nog steeds niets veranderd, nog steeds code 1030, de oude mediabox aangesloten, geen beeld. De Horizon boz er weer op, (op dit forum gelezen) een reset gedaan, door de - knop in te drukken. Horizon box ging weer scannen. Geeft uiteindelijk foutcode 1001.
Toen Scart kabel aangesloten (op dit forum gelezen) , weer reset, scannen, weer code 1001.
tv: LG
Iemand nog ideeen?
