• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

installatie wordt nu voltooid

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Mmbroek
  • Startdatum Startdatum
M

Mmbroek

Ik was bezig met m'n nieuwe extra mediabox met opnemen.
We hebben er 2 besteld ik probeer het te installeren maar het blijft hangen op het beeld "installatie wordt nu voltooid".
Dit probleem heb ik ook met de andere nieuwe upc mediabox.
Weet iemand hoe je dit probleem oplost? ::)

MVG Melvin
 
Had je al een UPC Mediabox? Zoja, lees dan goed wat er in de brief staat: mediabox wordt binnen 3 werkdagen geactiveerd; je kunt het ook zelf laten activeren door naar het nummer te bellen dat in de brief vermeld staat.

Had je nog geen UPC Mediabox? Dan is er mogelijk iets niet goed gegaan bij het activeren van je Mediabox. Neem contact op met de helpdesk (0900-1580; 7 dagen per week bereikbaar van 08.00u tot 22.00u) om dit probleem op te lossen.
 
sylvester(rr) zei:
Had je al een UPC Mediabox? Zoja, lees dan goed wat er in de brief staat: mediabox wordt binnen 3 werkdagen geactiveerd; je kunt het ook zelf laten activeren door naar het nummer te bellen dat in de brief vermeld staat.

Had je nog geen UPC Mediabox? Dan is er mogelijk iets niet goed gegaan bij het activeren van je Mediabox. Neem contact op met de helpdesk (0900-1580; 7 dagen per week bereikbaar van 08.00u tot 22.00u) om dit probleem op te lossen.

Ik heb net in de brief gekeken maar volgens de brief zou je binnen 15 minuten naar UPC kunnen kijken!
En dat nummer kan ik nergens vinden. :-\
 
Je hebt m'n vraag niet volledig beantwoord. Is dit je eerste UPC Mediabox? JA of NEE.

Indien JA:
Je Mediabox wordt binnen 3 werkdagen geactiveerd.

Indien NEE:
Er is iets niet goed gegaan bij het activeren van je Mediabox. Neem contact op met de helpdesk.
 
sylvester(rr) zei:
Je hebt m'n vraag niet volledig beantwoord. Is dit je eerste UPC Mediabox? JA of NEE.

Indien JA:
Je Mediabox wordt binnen 3 werkdagen geactiveerd.

Indien NEE:
Er is iets niet goed gegaan bij het activeren van je Mediabox. Neem contact op met de helpdesk.

Ik had al een UPC mediabox.
Maar volgens jou zou ik hem ook kunnen laten activeren via een nummer.
Ik had in de brief gekeken maar ik kan het niet vinden.
 
Als ik je vorige bericht zo lees, heb je geen "swapbrief" (brief die wordt verstuurd aan klanten die de mediabox OMRUILEN) ontvangen. Of je hebt je mediabox niet laten omruilen, of er is het een en ander niet goed gegaan.

Welke Mediabox(en) had je?
Welke Mediabox(en) heb je besteld?
Welke Mediabox(en) wil je uiteindelijk hebben?
 
sylvester(rr) zei:
Als ik je vorige bericht zo lees, heb je geen "swapbrief" (brief die wordt verstuurd aan klanten die de mediabox OMRUILEN) ontvangen. Of je hebt je mediabox niet laten omruilen, of er is het een en ander niet goed gegaan.

Welke Mediabox(en) had je?
Welke Mediabox(en) heb je besteld?
Welke Mediabox(en) wil je uiteindelijk hebben?

We hadden 1 Standaard UPC MediaBox

We hadden 2 UPC MediaBox DVR besteld

En we hebben nu dan 2 UPC MediaBox DVR vandaag bezorgt!
 
Ok. Dus je Standaard UPC MediaboBox heb je omgeruild voor een UPC Mediabox DVR, en je hebt hiernaast ook een Extra Mediabox (UPC Mediabox DVR) besteld. Klopt dat?
 
sylvester(rr) zei:
Ok. Dus je Standaard UPC MediaboBox heb je omgeruild voor een UPC Mediabox DVR, en je hebt hiernaast ook een Extra Mediabox (UPC Mediabox DVR) besteld. Klopt dat?

Ja dat klopt
 
Mmbroek zei:
Ik was bezig met m'n nieuwe extra mediabox met opnemen.
We hebben er 2 besteld ik probeer het te installeren maar het blijft hangen op het beeld "installatie wordt nu voltooid".
Dit probleem heb ik ook met de andere nieuwe upc mediabox.
Weet iemand hoe je dit probleem oplost? ::)

Vandaag heb ik mijn 2e Mediabox (een Pace, voor op de slaapkamer) ook in gebruik genomen. Installatie verliep goed en de zenders werden gevonden.

Bij mij kwam dezelfde melding "Installatie wordt nu voltoooid" in beeld. Er staat verder nog bij dat het enkele minuten kan duren en als je na 15 min. nog geen beeld hebt, je even moet bellen. Na ruim 10 min. had ik nog steeds geen beeld. Het scherm was wel op zwart gegaan maar verder niets.

Ik heb vervolgens UPC gebeld (0900-1580) en daar konden ze mij vertellen dat zij nog iets in orde moesten maken. Dat heeft de medewerker tijdens het gesprek gedaan en binnen 5 min. nadat het gesprek beëindigd was had ik beeld. 8)

Ik denk dat je even UPC moet bellen, waarschijnlijk moeten zij nog een laatste handeling doen.
 
Terug
Bovenaan