J
jazperader
Vanwege mijn werkzaamheden als toeleverancier voor Ziggo heb ik een Cisco 8455DVB ontvanger gekregen met een accreditatie voor Interactieve TV.
Omdat pas vanaf 13 maart de soft-launch is geweest van deze dienstverlening dacht ik dat mijn problemen ermee te maken hebben gehad dat Interactieve TV nog niet actief was, maar het schijnt dat de activatie wel vaker blijft steken.
Ik kan mijn probleemstelling echter niet goed terugvinden in bestaande threads op dit forum. Hier is mijn euvel:
Als ik Interactieve TV probeer te installeren dan geeft hij na 20% (na fabrieksinstellingen herstellen) aan, middels een oranje popup, dat de installatie op de achtergrond wordt voortgezet. wanneer ik dit blijf checken bij 'info' dan blijft dit op 'bezig' staan.
TV zelf werkt perfect. Ik heb direct op het basispunt de ééngatsdoos aangesloten (ik heb zelf kabelinstallaties gedaan, dus dit zit wel goed...) en daarop de breedbandversterker. Daarna zit met de bijgeleverde kabel de Cisco PVR aangesloten. Tuner1: Signaalsterkte 82%, kwaliteit 100%
Eén van mijn contacten bij Ziggo wilde mij assisteren, maar dit komt er tijdens kantooruren niet van, en ik wil de beste man niet storen buiten kantooruren.
Ik ben benieuwd of iemand van Ziggo dit leest, of dat de community mij kan helpen hiermee.
Gr, Jazper
Omdat pas vanaf 13 maart de soft-launch is geweest van deze dienstverlening dacht ik dat mijn problemen ermee te maken hebben gehad dat Interactieve TV nog niet actief was, maar het schijnt dat de activatie wel vaker blijft steken.
Ik kan mijn probleemstelling echter niet goed terugvinden in bestaande threads op dit forum. Hier is mijn euvel:
Als ik Interactieve TV probeer te installeren dan geeft hij na 20% (na fabrieksinstellingen herstellen) aan, middels een oranje popup, dat de installatie op de achtergrond wordt voortgezet. wanneer ik dit blijf checken bij 'info' dan blijft dit op 'bezig' staan.
TV zelf werkt perfect. Ik heb direct op het basispunt de ééngatsdoos aangesloten (ik heb zelf kabelinstallaties gedaan, dus dit zit wel goed...) en daarop de breedbandversterker. Daarna zit met de bijgeleverde kabel de Cisco PVR aangesloten. Tuner1: Signaalsterkte 82%, kwaliteit 100%
Eén van mijn contacten bij Ziggo wilde mij assisteren, maar dit komt er tijdens kantooruren niet van, en ik wil de beste man niet storen buiten kantooruren.
Ik ben benieuwd of iemand van Ziggo dit leest, of dat de community mij kan helpen hiermee.
Gr, Jazper