O
Orca45
Beste forumleden.
Ik wil waarschijnlijk de horizonbox, aangezien deze extra functionaliteiten bied, zoals: Replay TV, MYPRime en 6 programma's tegelijk opnemen.
Nu was ik in de veronderstelling, dat je hiervoor een kastje krijgt die je bij de TV aansluit via HDMI. Ik dacht dat je dan je coax die nu in je TV zit in dat kastje doet en dan via HDMI naar je TV. Maar ....... Moet er dan geen coax-kabel naar mijn TV toe ? Hoe krijg ik anders signaal als ik de box niet wil gebruiken?
Nu lees ik ook dat sommige de box in de meterkast plaatsen, maar hoe doe je dat dan met je HDMI ?
Of haal ik dingen door elkaar heen, en krijg je 2 kastjes ? 1 in meterkast en 1 bij je TV ? Als dat zo is blijft mijn vraag over hoe mijn TV zijn signaal krijgt als ik de coaxkabel in kastje 2 plaats.
Graag hoor ik van jullie.
Hopelijk kunnen jullie aan de hand van een voorbeeld (of schema) laten zien hoe de horizonbox aangesloten dient te worden.
Alvast bedankt
Orca45
Ik wil waarschijnlijk de horizonbox, aangezien deze extra functionaliteiten bied, zoals: Replay TV, MYPRime en 6 programma's tegelijk opnemen.
Nu was ik in de veronderstelling, dat je hiervoor een kastje krijgt die je bij de TV aansluit via HDMI. Ik dacht dat je dan je coax die nu in je TV zit in dat kastje doet en dan via HDMI naar je TV. Maar ....... Moet er dan geen coax-kabel naar mijn TV toe ? Hoe krijg ik anders signaal als ik de box niet wil gebruiken?
Nu lees ik ook dat sommige de box in de meterkast plaatsen, maar hoe doe je dat dan met je HDMI ?
Of haal ik dingen door elkaar heen, en krijg je 2 kastjes ? 1 in meterkast en 1 bij je TV ? Als dat zo is blijft mijn vraag over hoe mijn TV zijn signaal krijgt als ik de coaxkabel in kastje 2 plaats.
Graag hoor ik van jullie.
Hopelijk kunnen jullie aan de hand van een voorbeeld (of schema) laten zien hoe de horizonbox aangesloten dient te worden.
Alvast bedankt
Orca45