• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Installatie foutmelding F

Status
Niet open voor verdere reacties.
P

peter_db

ik heb last van een andere foutmelding. vind het zonde om hier een nieuw topic voor te openen dus doe het even zo.

ik kan itv helemaal niet meer installeren. als ik de installatie start begint hij en bij een paar procent krijg ik de melding dat de installatie automatisch word voortgezet. en dan code F. de installatie stopt en en gebeurd niks meer mee.

iemand een idee??
 
ik kan itv helemaal niet meer installeren. als ik de installatie start begint hij en bij een paar procent krijg ik de melding dat de installatie automatisch word voortgezet. en dan code F. de installatie stopt en en gebeurd niks meer mee.

Code F of cond-f?
Ik heb hier een bericht over die cond-f gevonden
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Welke postcodegebied zit je precies?
Misschien is er een storing of iets anders. Of kun je me misschien een pb met je klantgegevens sturen? :)
Ik ben wel benieuwd naar de oorzaak.
 
Installatie foutmelding

vandaag had ik het paket in huis heb alles aan gesloten start zenders zoeken en bij 10 % krijg ik ook een Installatie foutmelding maar zonder code heb Ziggo gebeld en moet wachten tot maandag want dan zijn die van die afd pas te berijken wie heeft dit nog meer

heb vandaag weer met zigo gebeld lag aan de instellingen naar dat die goed zijn gezet geworden ging de installtie wel perfect zelfs .

nu is er een ander probleem ik kan geen uitzending gemist kijken en geen video on demand ik krijg een netwerk fout.

mijn vraag is wie heeft dit nog meer
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Code F (portal autorisatie)

Sinds een paar weken in het bezit van de interactieve televisie. Het werkte wel een beetje buggy (veel resetten/opnieuw opstarten) maar ik kon LOST kijken via de tvtheek dus was een tevreden man.

Helaas is dit niet gebleven. Mijn ITV ligt eruit en ik krijg bij een nieuwe installatie code F. Hierover contact met de helpdesk gehad en na een aantal resets geen verandering. De hulpvaardige jongen zou mijn account resetten en na 15 minuten moest ik terug bellen.

Zo gezegt zo gedaan en helaas was dat de oplossing niet. Op advies van de tweede helpdesker de kabels in de versterker omgewisseld (poort 2 naar 3 toen naar 4 terug naar 1 enz...)wel vreemd aangezien het eerst wel werkte maar goed. De helpdesk moet je maar volgen. Helaas bracht dit ook geen verandering. Nu zit ik dus nog mooi met een code F foutmelding.

Als ik het goed lees heeft dat te maken met de portal autorisatie... Heel af en toe, als ik echt geluk heb... Loopt ie door naar een andere foutcode uit het alfabet. Ik heb de meeste wel gezien gok ik.

Is er iemand met een werkende oplossing? Komt dit probleem vaker voor (vond wel het probleem terug maar geen oplossing)

Kortom: Help.... ik wil de seizoensfinale van lost kijken
 
Ook bij heeft iA TV gewerkt (tot gisteren).

Nu blijkt uit info scherm dat hij continu bezig is met iA TV te installeren.

Als ik installatie probeer te hernieuwen krijg ik ook code F:
"Ïnstallatie bezig . Installatie wordt automatisch voortgezet.----".
Ik zit in postcodegebied 9675 (Winschoten).
Wat is er gelet op de andere meldingen aan de hand. Plaatselijke storing of?
 
Ik had deze foutmelding ook ( code F). Op verzoek van Infje heb ik een afspraak gemaakt met een monteur en die is gister geweest.

Heeft eerst alles doorgemeten maar was allemaal goed. Heeft nog een andere cisco geprobeerd. toen heeft hij 1.5 uur met de helpdesk aan de lijn gehangen en uiteindelijk...................is het gelukt!!!!:applause:

De medewerker aan de telefoon heeft mijn hele account gewist. Daarna de cisco terug naar fabrieksinstellingen en het werkte.

De oplossing is dus niet echt simpel en kun je ook niet zelf doen.

ben in ieder geval blij dat de boel weer werkt.

Gr Peter
 
Hallo Peter,

Bedankt voor je reactie. Ben blij voor je dat het weer werkt. Ik heb contact met de helpdesk gehad en vrijdag krijg ik een monteur over de vloer. Ik hoop dat hij het ook op kan lossen. Zit wel in twijfel of ik niet zelf de helpdesk ga bellen voor een account reset.

Groet,

Gijs
 
Ik kan me herinneren dat gister een collega bij me langs kwam met de vraag! Ben blij dat mn advies geholpen heeft ;)

Hierom ging ik kijken of ik dit bij Gijs ook kon doen. Het blijkt echter dat dit helaas niet het geval is aangezien deze op een ander systeem zit.

Ik ga er van uit dat de monteur het probleem weet op te lossen!

Ik had deze foutmelding ook ( code F). Op verzoek van Infje heb ik een afspraak gemaakt met een monteur en die is gister geweest.

Heeft eerst alles doorgemeten maar was allemaal goed. Heeft nog een andere cisco geprobeerd. toen heeft hij 1.5 uur met de helpdesk aan de lijn gehangen en uiteindelijk...................is het gelukt!!!!:applause:

De medewerker aan de telefoon heeft mijn hele account gewist. Daarna de cisco terug naar fabrieksinstellingen en het werkte.

De oplossing is dus niet echt simpel en kun je ook niet zelf doen.

ben in ieder geval blij dat de boel weer werkt.

Gr Peter
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan