Installatie Digitale Televise

B

Bouygeus

Beste,

Ik heb 6 weken geleden de sleutel gekregen van een bestaande woning. Na een hoop klussen en zweten zijn we zover dat we het gebruiksklaar kunnen maken.

Afgelopen woensdag heb ik het UPC digital pakket binnen gekregen en ben gelijk aan de slag gegaan om deze op mijn televisie te installeren.

Echter bij de installatie krijg ik te zien dat er geen signaal is en dus geen installatie kan plaats vinden.

Nu heb ik in de meterkast gekeken en daar zie ik 2 losse groene kabels hangen.

Het ziet er naar uit dat de oude bewoners "iets" hebben weggehaald waardoor ik geen televisie signaal kan ontvangen.

Is er iemand die mij kan vertellen of bovenstaande aanname juist kan zijn en wat ik er tussen moet steken om mijn installatie af te ronden?

Alvast bedankt,

Bouygeus
 
zet eens 2 F connecter's met een koppel bus op de twee groene kabels.

Heb heb je wel het analoge signaal?

volgens mij is UPC verplicht als een nieuwe klant zich aan meld dat de installatie moet werken, je betaal niet voor niks aansluit/verhuiskosten.

Bel/mail met de helpdesk.

suc6
73's
Ton
 
Ik heb geen enkel signaal...

Geen analoog en geen digitaal....
 
Bouygeus zei:
Ik heb geen enkel signaal...

Geen analoog en geen digitaal....

Zo te zien mis je een AOP (abonnee overname punt) in je meterkast, dat je totaal geen signaal hebt betekent waarschijnlijk dat je aansluiting in de wijkkast ook is uitgezet, zal ongetwijfeld gebeurd zijn na vertrek van vorige bewoners. Je zult toch echt de HD in moeten schakelen.
 
Ook niet op een van de groene kabels?

Zo niet dan ben je niet aangesloten in de wijk kast.
Als je nog niet aangesloten ben, kan UPC nog geen mediabox leveren.

Normaal blijf het CAI-signaal op de kabels aanwezig (of het heeft er nooit opgestaan).

Waag er eens een telefoontje aan.

suc6
73's
Ton
 
Zojuist contact gehad met UPC... (overigens zeer vlot een medewerker aan de lijn)

En het blijkt inderdaad dat het AOP is weggehaald..

Bedankt voor jullie snelle reacties.

Groeten.
 
Terug
Bovenaan