H
Hvdkaap
Hallo,
Na weken dit forum in de gaten te hebben gehouden vind ik het nu echt tijd om hier ook maar eens te posten. De irritatie loopt erg hoog op , en dan druk ik het nog zacht uit.
Mijn probleem is zoals velen in het hoofddorp gebied dat mijn verbinding rond de avonduren heel erg onstabiel is. het begint meestal rond een uur of 19:00 tot 22:00 of langer. Overdag niks geen problemen , of heel laat tegen middernacht.
Met instabiel bedoel ik niet dat de verbinding weg valt, maar er onstaat erg veel packetloss (high latency). Internet word traag, hoge ping in chatprogramma's (ventrillo, Teamspeak) mensen zijn niet goet te verstaan dan. En online gaming kun je wel helemaal vergeten ( ja ik ben ook een wow speler). Ook mijn telefoonlijn kraakt het dan uit op die momenten. Je kan mensen niet meer verstaan , het klinkt alsof men onderwater spreekt.
Nu is mijn probleem alleen aanwezig rond de avonduren. En sommige dagen gaat het redelijk. Maar mijn probleem bestaat al vanaf 9 November. Ik heb ook al erg veel contact gehad met de helplijn. Waar je na mijn mening alleen maar gefrustreerder van word. Het niveau van de helplijn is om te huilen soms.
Citaat tel gesprek:
"Packetloss meneer? nooit van gehoord, ik zal uw modem eens pingen. Ow ik zie dat 4 van de 5 packetjes aankomen, er gaat er dus 1 verloren " DAT NOEMEN ZE DUS PACKETLOSS JA :no:
Wat heb ik zelf allemaal al gecontroleerd:
-SPyware, virus vrije pc, ook firewall is goed
-Bekabeling (heb een nieuw setje toegezonden gekregen en vervangen)
-nieuwe Router gekocht bij Ziggo ( Omdat ze mijn oude geen ondersteuning gaven)
-Monteur is langs geweest om de verbinding door te meten ( Niks aan de hand met mijn modem of verbinding)
-Nieuw Modem Scientiffic model gekregen ( gemonteerd door de monteur)
Nu zijn er meerdere mensen bij mij in de straat die de zelfde problemen hebben. Bij de laatste keer dat ik gebeld heb is er ook bijgezegd dat het nu als groupsstoring opgenomen word. Ze gaan mijn verbinding Monitoren?
What the.... monitoren? dat houd dus in dat ze nog een paar weken het in de gaten gaan houden voor er iets gedaan word? Het duurt nu al 2 maanden dit probleem :shock:
Ik zou iedereen willen oproepen om hier te reageren die uit het zelfde postcode gebied komt.
Met vriendelijke groet,
Een gefrustreerde Ziggo klant uit het @home gebied
Na weken dit forum in de gaten te hebben gehouden vind ik het nu echt tijd om hier ook maar eens te posten. De irritatie loopt erg hoog op , en dan druk ik het nog zacht uit.
Mijn probleem is zoals velen in het hoofddorp gebied dat mijn verbinding rond de avonduren heel erg onstabiel is. het begint meestal rond een uur of 19:00 tot 22:00 of langer. Overdag niks geen problemen , of heel laat tegen middernacht.
Met instabiel bedoel ik niet dat de verbinding weg valt, maar er onstaat erg veel packetloss (high latency). Internet word traag, hoge ping in chatprogramma's (ventrillo, Teamspeak) mensen zijn niet goet te verstaan dan. En online gaming kun je wel helemaal vergeten ( ja ik ben ook een wow speler). Ook mijn telefoonlijn kraakt het dan uit op die momenten. Je kan mensen niet meer verstaan , het klinkt alsof men onderwater spreekt.
Nu is mijn probleem alleen aanwezig rond de avonduren. En sommige dagen gaat het redelijk. Maar mijn probleem bestaat al vanaf 9 November. Ik heb ook al erg veel contact gehad met de helplijn. Waar je na mijn mening alleen maar gefrustreerder van word. Het niveau van de helplijn is om te huilen soms.
Citaat tel gesprek:
"Packetloss meneer? nooit van gehoord, ik zal uw modem eens pingen. Ow ik zie dat 4 van de 5 packetjes aankomen, er gaat er dus 1 verloren " DAT NOEMEN ZE DUS PACKETLOSS JA :no:
Wat heb ik zelf allemaal al gecontroleerd:
-SPyware, virus vrije pc, ook firewall is goed
-Bekabeling (heb een nieuw setje toegezonden gekregen en vervangen)
-nieuwe Router gekocht bij Ziggo ( Omdat ze mijn oude geen ondersteuning gaven)
-Monteur is langs geweest om de verbinding door te meten ( Niks aan de hand met mijn modem of verbinding)
-Nieuw Modem Scientiffic model gekregen ( gemonteerd door de monteur)
Nu zijn er meerdere mensen bij mij in de straat die de zelfde problemen hebben. Bij de laatste keer dat ik gebeld heb is er ook bijgezegd dat het nu als groupsstoring opgenomen word. Ze gaan mijn verbinding Monitoren?
What the.... monitoren? dat houd dus in dat ze nog een paar weken het in de gaten gaan houden voor er iets gedaan word? Het duurt nu al 2 maanden dit probleem :shock:
Ik zou iedereen willen oproepen om hier te reageren die uit het zelfde postcode gebied komt.
Met vriendelijke groet,
Een gefrustreerde Ziggo klant uit het @home gebied