• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Instabiel internet/tv/tel in 2151 (eo?)

  • Onderwerp starter Onderwerp starter grep
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
G

grep

Wat is er in hemelsnaam aan de hand in gebied 2151 (haarlemmermeer)?

Vandaag al de 6e of 7e complete uitval van internet/tv/telefonie binnen een week tijd!

Staat ook steeds gemeld als signaal storing op de Ziggo pagina, met excuus voor de overlast maar het begint nu, na zoveel keer uren niets tot je beschikking te hebben, wel meer dan vervelend te worden.

Iemand die meer van de problemen weet misschien?

PS: zie nu dat het gisteren en vandaag om een stroomstoring gaat, daarvoor waren het "signaal storingen". Feit blijft dat het sinds vrijdag regelmatig niet werkt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat is er in hemelsnaam aan de hand in gebied 2151 (haarlemmermeer)?

Vandaag al de 6e of 7e complete uitval van internet/tv/telefonie binnen een week tijd!

Staat ook steeds gemeld als signaal storing op de ziggo pagina, met excuus voor de overlast maar het begint nu, na zoveel keer uren niets tot je beschikking te hebben, wel meer dan vervelend te worden.

Iemand die meer van de problemen weet misschien?

PS: zie nu dat het gisteren en vandaag om een stroomstoring gaat, daarvoor waren het "signaal storingen". Feit blijft dat het sinds vrijdag regelmatig niet werkt.


Hier sinds vanochtend ook last van. Modem lijkt er na 30 min mee op te houden. Alleen een reset is dan de oplossing. Leuk, maar het word nu irritant om dit steeds te doen. Op de pagina van ziggo kan ik niets vinden of er een storing is in mijn omgeving (6372). :giveup:
 
Gister wat problemen met mijn internet/telefonie verbinding. Modem bleef maar uitvallen. Na uiterst vriendelijk/vakkundig te woord gestaan, was de afspraak gemaakt voor een monteur. Vanochtend om kwart voor 9 was hij er al. Meteen nieuw modem geinstalleerd, alles even voor de zekerheid nagekeken, en voila alles werkt weer. Goed bezig ziggo. :applause:

Mag ook eens gezegd worden. Het is niet altijd negatief.
 
Wat ik me alleen afvraag is waarom je dat in mijn topic loopt te roepen?
Het lijkt helemaal niets met de signaal problemen in 2151 te maken te hebben.
 
Wat ik me alleen afvraag is waarom je dat in mijn topic loopt te roepen?
Het lijkt helemaal niets met de signaal problemen in 2151 te maken te hebben.


Excuus, ben er niet helemaal bij vandaag. :roll:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan