G
grep
Wat is er in hemelsnaam aan de hand in gebied 2151 (haarlemmermeer)?
Vandaag al de 6e of 7e complete uitval van internet/tv/telefonie binnen een week tijd!
Staat ook steeds gemeld als signaal storing op de Ziggo pagina, met excuus voor de overlast maar het begint nu, na zoveel keer uren niets tot je beschikking te hebben, wel meer dan vervelend te worden.
Iemand die meer van de problemen weet misschien?
PS: zie nu dat het gisteren en vandaag om een stroomstoring gaat, daarvoor waren het "signaal storingen". Feit blijft dat het sinds vrijdag regelmatig niet werkt.
Vandaag al de 6e of 7e complete uitval van internet/tv/telefonie binnen een week tijd!
Staat ook steeds gemeld als signaal storing op de Ziggo pagina, met excuus voor de overlast maar het begint nu, na zoveel keer uren niets tot je beschikking te hebben, wel meer dan vervelend te worden.
Iemand die meer van de problemen weet misschien?
PS: zie nu dat het gisteren en vandaag om een stroomstoring gaat, daarvoor waren het "signaal storingen". Feit blijft dat het sinds vrijdag regelmatig niet werkt.
Laatst bewerkt door een moderator: