• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Inoeren gegevens bij klachten

  • Onderwerp starter Onderwerp starter dutchphoto
  • Startdatum Startdatum
D

dutchphoto

Ik wordt er stapelgek van als ik steeds weer

opnieuw, en opnieuw, en opnieuw, en opnieuw, en opnieuw,  en opnieuw, en opnieuw,  en opnieuw, en opnieuw, en opnieuw, en opnieuw, en opnieuw,   en opnieuw, en opnieuw, en opnieuw 
opnieuw,  en opnieuw, en opnieuw,  en opnieuw, en opnieuw, en opnieuw, en opnieuw, en opnieuw 
opnieuw,  en opnieuw, en opnieuw,  en opnieuw, en opnieuw, en opnieuw, en opnieuw, en opnieuw 
opnieuw,  en opnieuw, en opnieuw,  en opnieuw, en opnieuw, en opnieuw, en opnieuw, en opnieuw 
opnieuw,  en opnieuw, en opnieuw,  en opnieuw, en opnieuw, en opnieuw, en opnieuw, en opnieuw 
opnieuw,  en opnieuw, en opnieuw,  en opnieuw, en opnieuw, en opnieuw, en opnieuw, en opnieuw 
opnieuw,  en opnieuw, en opnieuw,  en opnieuw, en opnieuw, en opnieuw, en opnieuw, en opnieuw 
opnieuw,  en opnieuw, en opnieuw,  en opnieuw, en opnieuw, en opnieuw, en opnieuw, en opnieuw
>:(

enz,  hier moet invoeren bij elke klacht. Misschien is daar een oplossing voor te maken in de vorm van een template met je gegevens die je in een keer daar in"pleurt"

Want echt. M'n agressie stijgt elke keer dat ik een klacht deponeer, zowiezo al vanwege het feit dat ik een klacht *moet* deponeren.

Wie helpt me van deze frustratie af?(ben ik de enige met deze frustratie?):)
 
dutchphoto zei:
Wie helpt me van deze frustratie af?(ben ik de enige met deze frustratie?):)

Ik help je er niet vanaf en JA je bent volgens mij de enigste met deze frustratie. Misschien eens tijd om langs een doktor te gaan?
 
of bellen met de helpdesk, want dat zullen ze daar bij Chello wel liever hebben dan mailen.
Ik denk dat het een drempel is om onzinnige en "hate/spam" mailtjes richting helpdesk te voorkomen .......
 
Lytse Pier zei:
of bellen met de helpdesk, want dat zullen ze daar bij Chello wel liever hebben dan mailen.
Ik denk dat het een drempel is om onzinnige en "hate/spam" mailtjes richting helpdesk te voorkomen .......

Ik stuur ze klachten geen hate/spam mail. Ik stuur liever mail zodat ik altijd terug kan vallen op wat zij geschreven hebben, zoals ik vandaar ook weer moest doen.
Telefonische reakties zijn nogal vraag te noemen. Je weet nooit met wie je gesproken hebt, men men kan ontkennen eea gezegd te hebben. Danm heb ik het nog niets een over de onbereikbaarheid of de mogelijke lang wachttijd. Ik heb wel meer te doemn.

De twee eerste "heren" hierboven vinden het waarschijnlijk een genoegen om zaken te herhalen, ik dus niet.Stay On-Topic, Dudes! 8)
 
gebruik een macro..   en laat die macro continue draaien...   
Zo stuur je oneindig aantal mailtjes naar chello..   

Macro Magic of om het even welk macro-programma voldoet...



Het is pure pesterij van chello om een dergelijke manier van mailen..  ZE WETEN G*DV*RD*MM* alles van ons en dan moet je elke keer weer alles invullen, dat is toch afzeiken...   en wij trappen er steeds weer in, elke keer weer.... en je hebt nooit een poot om op te staan, je moet het zelf kopieren en elders plakken om te weten wat je gestuurd hebt. Pure vernedering...    Dus klagen helpt niet. Bellen moet je alleen doen als je echt niet anders kan voor iets simpels,  dus nooit klagen met de telefoon.
Iedereen heeft onlangs een brief van chello gekregen
daar staat een adres op, dat adres is:

UPC Nederland
Antwoordnummer 28088
4940 VL Raamsdonksveer

een beetje genoegdoening kun je krijgen door een enorme baksteen in te pakken en die naar bovenstaande adres te sturen, ZONDER POSTZEGEL.
Ze moeten de portikosten betalen. Ik weet het, het stelt nix voor, maar als je je zo machteloos voelt als de starter van deze topic, dan is het kleinste dat je kunt doen al een hele opluchting...

Andere opties, die moet je maar uitvissen op dit forum. Dit forum is overigens ook shit, maar ook weer hier geldt, als je nix anders kan, is het toch meegenomen.

Eerst een limiet en nu poorten knijpen...  alles doet upc om de abonnees af te zeiken en uit te melken. OOK nu Extreme eraan komt, daarmee laten ze toch zien dat alles, maar dan ook alles gelogen is. We konden met plus niet meer dan 80 gig downloaden omdat dan de buurt zonder internet zou komen te zitten. LEUGENS, allemaal leugens..   Nu is de limiet weg en de snelheid ook.... poorten knijpen ze nu..        Maar wie een klein beetje kan denken, komt toch met oplossingen. Als je p2p of mirc, of welk programma dan ook te traag werkt, denk dan eens goed na over welke poort je die moet laten lopen, ja   op de poort waarop via I.E. een internet site binnenkomt op 80 met het http-protocol, snelheid verzekerd, want die poort die knijpen ze nooit...   
80 en 80 udp en tcp opengooien..    opgelost..  en UPC heeft het nakijken..     en zo kun je overal oplossingen voor vinden    even nadenken...  en klaar...

Chelloo underground is geen underground..    Chelloo underground is chello...   Chelloo underground is UPC

UPC speelt sim-city met ons, zij zijn GOD en wij de poppetjes. En als de poppetjes te veel ontevreden worden, dan pas zal GOD een klein beetje naar de poppetjes luisteren, want dan krijgt de efficiency een deuk en de profit komt onder druk te staan...
Waarom is er zoveel terrorisme hedentendage?


doei doei
 
XiniX zei:
gebruik een macro.. en laat die macro continue draaien...
Zo stuur je oneindig aantal mailtjes naar chello..

Macro Magic of om het even welk macro-programma voldoet...



Het is pure pesterij van chello om een dergelijke manier van mailen.. ZE WETEN G*DV*RD*MM* alles van ons en dan moet je elke keer weer alles invullen, dat is toch afzeiken... en wij trappen er steeds weer in, elke keer weer.... en je hebt nooit een poot om op te staan, je moet het zelf kopieren en elders plakken om te weten wat je gestuurd hebt. Pure vernedering... Dus klagen helpt niet. Bellen moet je alleen doen als je echt niet anders kan voor iets simpels, dus nooit klagen met de telefoon.
Iedereen heeft onlangs een brief van chello gekregen
daar staat een adres op, dat adres is:

UPC Nederland
Antwoordnummer 28088
4940 VL Raamsdonksveer

een beetje genoegdoening kun je krijgen door een enorme baksteen in te pakken en die naar bovenstaande adres te sturen, ZONDER POSTZEGEL.
Ze moeten de portikosten betalen. Ik weet het, het stelt nix voor, maar als je je zo machteloos voelt als de starter van deze topic, dan is het kleinste dat je kunt doen al een hele opluchting...

Andere opties, die moet je maar uitvissen op dit forum. Dit forum is overigens ook shit, maar ook weer hier geldt, als je nix anders kan, is het toch meegenomen.

Eerst een limiet en nu poorten knijpen... alles doet upc om de abonnees af te zeiken en uit te melken. OOK nu Extreme eraan komt, daarmee laten ze toch zien dat alles, maar dan ook alles gelogen is. We konden met plus niet meer dan 80 gig downloaden omdat dan de buurt zonder internet zou komen te zitten. LEUGENS, allemaal leugens.. Nu is de limiet weg en de snelheid ook.... poorten knijpen ze nu.. Maar wie een klein beetje kan denken, komt toch met oplossingen. Als je p2p of mirc, of welk programma dan ook te traag werkt, denk dan eens goed na over welke poort je die moet laten lopen, ja op de poort waarop via I.E. een internet site binnenkomt op 80 met het http-protocol, snelheid verzekerd, want die poort die knijpen ze nooit...
80 en 80 udp en tcp opengooien.. opgelost.. en UPC heeft het nakijken.. en zo kun je overal oplossingen voor vinden even nadenken... en klaar...

Chelloo underground is geen underground.. Chelloo underground is chello... Chelloo underground is UPC

UPC speelt sim-city met ons, zij zijn GOD en wij de poppetjes. En als de poppetjes te veel ontevreden worden, dan pas zal GOD een klein beetje naar de poppetjes luisteren, want dan krijgt de efficiency een deuk en de profit komt onder druk te staan...
Waarom is er zoveel terrorisme hedentendage?


doei doei
 
dutchphoto zei:
Ik stuur ze klachten geen hate/spam mail. Ik stuur liever mail zodat ik altijd terug kan vallen op wat zij geschreven hebben, zoals ik vandaar ook weer moest doen.
Telefonische reakties zijn nogal vraag te noemen. Je weet nooit met wie je gesproken hebt, men men kan ontkennen eea gezegd te hebben. Danm heb ik het nog niets een over de onbereikbaarheid of de mogelijke lang wachttijd. Ik heb wel meer te doemn.
De twee eerste "heren" hierboven vinden het waarschijnlijk een genoegen om zaken te herhalen, ik dus niet.Stay On-Topic, Dudes! 8)

Hé, ik heb niet gezegd dat ik er niet van baal; zie eerder posts van mij met onzinnige antwoorden op serieus bedoelde qmailtjes .... duurt weer 5 minuten voor je weer antwoord kunt geven daar ...
Ik geef alleen aan dat ik begrijp dat chello voor die manier kiest ipv. een een mail-adres (wat 100 keer simpeler zou werken).
Wat ik overigens NIET begrijp -en vandaar ook de frustratie- is waarom die qmail niet gekoppeld is aan je klantnr.
Vul dat in, en je gegevens zijn bij Chello bekend. Dát heb ik nooit begrepen, en zal ik ook nooit begrijpen waarom ze dat niet invoeren.

(misschien een qmailtje aan wijden ..... nee, laat maar)
 
Terug
Bovenaan