Ik kan opeens niet meer inloggen op Mijn Ziggo, eerder vanavond nog wel; toen kreeg ik ergens de melding dat mijn gebruikersnaam aangepast moet worden, omdat hij minimaal 5 tekens lang moest zijn. Ik logde uit, en kon toen niet meer inloggen: het wachtwoord (dat is opgeslagen en eerder dus al klopte) en/of de gebruikersnaam klopte niet. Ik heb mijn gebruikersnaam opgevraagd en gewoon een mailtje gekregen met de bekende naam van 4 letters. Als ik dan bij wachtwoord vergeten deze naam invul, krijg ik de foutmelding "error.username".
Ik denk dus dat mijn gebruikersnaam te kort is en daardoor wordt geweigerd, maar ik kan hem niet veranderen, omdat ik niet in kan loggen. Een nieuw account aanmaken kan ook niet, omdat het klantnummer al in gebruik is.
Ik denk dus dat mijn gebruikersnaam te kort is en daardoor wordt geweigerd, maar ik kan hem niet veranderen, omdat ik niet in kan loggen. Een nieuw account aanmaken kan ook niet, omdat het klantnummer al in gebruik is.