• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Inlogproblemen (gebruikersnaam?) Mijn Ziggo

Status
Niet open voor verdere reacties.
E

Etech

Ik kan opeens niet meer inloggen op Mijn Ziggo, eerder vanavond nog wel; toen kreeg ik ergens de melding dat mijn gebruikersnaam aangepast moet worden, omdat hij minimaal 5 tekens lang moest zijn. Ik logde uit, en kon toen niet meer inloggen: het wachtwoord (dat is opgeslagen en eerder dus al klopte) en/of de gebruikersnaam klopte niet. Ik heb mijn gebruikersnaam opgevraagd en gewoon een mailtje gekregen met de bekende naam van 4 letters. Als ik dan bij wachtwoord vergeten deze naam invul, krijg ik de foutmelding "error.username".

Ik denk dus dat mijn gebruikersnaam te kort is en daardoor wordt geweigerd, maar ik kan hem niet veranderen, omdat ik niet in kan loggen. Een nieuw account aanmaken kan ook niet, omdat het klantnummer al in gebruik is.
 
Kan wel, ik heb een gebruikersnaam van 3 karakters (kreeg deze fout ook een week geleden want ik heb een <meeladres van 3 karakters>@home.nl en wilde mijn faktuur inzien) en ik heb gewoon de procedure gevolgd om een geldige gebruikersnaam voor 'mijn ziggo' aan te maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan