• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

inlogprobleem routerinterface Sitecom 300N WL351

  • Onderwerp starter Onderwerp starter pieter12
  • Startdatum Startdatum
P

pieter12

Heb gisteren nieuwe router aangeschaft. De sitecom wireless gigabit router 300N van sitecom. Installatie leverde weinig problemen op. Door zowel op router als adapter 2 sec in te drukken automatiseert de router alles. Geen probleem dus. loopt allemaal prima.
Wilde vanochtend even inloggen op routerinterface om instellingen te veranderen voor portforwarden en kijken voor verbetering signaalsterkte. IP in opdrachtregel, admin admin, en dan... niets. Vermelding http//192168.01/prelogin.htm ?? Wat doe ik nou verkeerd??
 
goedemiddag Pieter,

Deze Sitecom heb ik ook.

Probeer eens: 192.168.0.1
dan: admin
ww: admin. (of password)

Indien je weggelinkt word van 192.168.0.1 tik je dat gewoon opnieuw in.
 
ja ha maar helpt niet, hoe vaak ik het ook doe. begrijp het niet
 
Dan is er iets aangepast geraakt.
Staat er niet een wachtwoord op je router?
Is de IP veranderd?

Wat voor melding krijg je?
 
ja staat wachtwoord op router, maar ik heb hem automatisch geconfigureerd, niet handmatig.
als ik mijn ip intik, dus 192.168.0.1, verschijnt wel het bekende inlogschermpje, waar ik beide keren admin intik, maar krijg daarna een leeg wit scherm met alleen een < teken linksboven in scherm. De opdrachtregel vermeld http://192.168.0.1/prelogin.htm
 
Ummm dat is erg vreemd.
En als die naar http://192.168.0.1/prelogin.htm gaat, en jij tikt 192.168.0.1 moet je het weer opnieuw intikken?
Ik denk dat het wachtwoord is veranderd.

Heb je overigens al geprobeerd in firefox, Google Chrome?
 
nee, maar dat mag toch niet uitmaken moet het gewoon in IE doen.
of ik moet in inlog het echte wachtwoord geven, zou kunnen, maar is raar. Kan de boel ook weer eens resetten maar heeft tot nog toe ook weinig zin.Anders ma. maar helpdesk bellen. IIg bedankt voor meedenken
 
lees je PM eens dan, die ik gestuurd heb. ;)

Nee het moet werken hoor.
Admin Admin is het normaal.

of Admin --> Password.
 
Devil-Strike.net zei:
Gewoon ff router resetten, reset ingedruk houden voor 20sec.
Ook een mogelijkheid maar als hij hem daarna weer automatisch doet, komt die er weer niet in :D
 
Terug
Bovenaan