Inlogpagina Modem verschijnt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
K

KevinLenssen

Hallo,

Ik heb al een aantal jaren hetzelfde modem en kon altijd gewoon inloggen maar sinds kort, zodra ik het default gateway invoer en op enter duw, duurt het heel lang eer er iets verschijnt en uiteindelijk verschijnt er webpagina is niet beschikbaar met de foutmelding: Fout 103 (net::ERR_CONNECTION_ABORTED)

Ik heb het op meerdere browsers geprobeerd (IE, Chrome, FireFox)
Met meerdere computers/laptops, bedraad en draadloos.
Ook heb ik de instellingen nog nagekeken in de browsers/antivirussen voor eventuele blokkeringen maar ik kon niks vinden.

Is er iemand die mij hier misschien mee kan helpen?

Alvast Bedankt,

Kevin Lenssen
 
Hallo,

Ik heb al een aantal jaren hetzelfde modem en kon altijd gewoon inloggen maar sinds kort, zodra ik het default gateway invoer en op enter duw, duurt het heel lang eer er iets verschijnt en uiteindelijk verschijnt er webpagina is niet beschikbaar met de foutmelding: Fout 103 (net::ERR_CONNECTION_ABORTED)

Ik heb het op meerdere browsers geprobeerd (IE, Chrome, FireFox)
Met meerdere computers/laptops, bedraad en draadloos.
Ook heb ik de instellingen nog nagekeken in de browsers/antivirussen voor eventuele blokkeringen maar ik kon niks vinden.

Is er iemand die mij hier misschien mee kan helpen?

Alvast Bedankt,

Kevin Lenssen

Vermeld even merk en type van het Ziggo modem erbij.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan