• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Inloggen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Parel

Forum Gebruiker
Berichten
746
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Eerst even dit van Ziggozakelijk word je niet vrolijk van.

Stel je hebt een zakelijk abonnement Office plus van Ziggo.
Vraag 1
Hoe kom je aan een gebruikersnaam en wachtwoord om in onderstaande link in te loggen?

https://factuur.ziggozakelijk.nl/ziggo/login.html

Vraag 2
Als je telefonies een smartcard wil activeren word gevraagd naar een klantnummer!! wat je niet hebt bij Ziggo Zakelijk en besta je niet eens volgens die medewerker??

Misschien dat iemand hier kan helpen, bij voorbaat dank.
 
Bij mijn zakelijk alles in een abonnement moet ik gewoon inloggen op de normale 'mijn ziggo' pagina op de 'thuis' site van ziggo.
 
Bij mijn zakelijk alles in een abonnement moet ik gewoon inloggen op de normale 'mijn ziggo' pagina op de 'thuis' site van ziggo.

En log je daar dan in met je debiteur nummer? of neem je ook een particulier abonnement af?
 
Office basis met 150Mbit/s alles in een. Geen andere particuliere producten op dit abo.
Ik log in met een gebruikersnaam en een wachtwoord welke ik toen heb aangemaakt. Als klant bij ziggo heb je altijd een klantnummer.

En waarom bel je niet gewoon met de zakelijke klantenservice, die helpen mij ook overal mee.
 
Office basis met 150Mbit/s alles in een. Geen andere particuliere producten op dit abo.
Ik log in met een gebruikersnaam en een wachtwoord welke ik toen heb aangemaakt. Als klant bij ziggo heb je altijd een klantnummer.

En waarom bel je niet gewoon met de zakelijke klantenservice, die helpen mij ook overal mee.

Ja hartelijk dank dat je meedenkt maar, met office basis kan dat maar niet met Office plus kun je niet vergelijken en hebben echt geen klantnummer maar moeten inloggen met het debiteuren nummer en wachtwoord wat Ziggo je toe moet sturen.

Denk je echt dat we niet al uren met de klantenservice bezig zijn geweest.
Ik hoop eigenlijk op een antwoord van iemand die ook Office plus heeft.
 
Ohw, sorry...
Oke is in orde.
Heb het nu opgelost dat we de facturen kunnen inzien, simpel eigelijk door een verkeerd ww op te geven en dan een nieuw toe te laten sturen.

Nu moeten we nog een E-invoice account krijgen om zaken te wijzigen, komt hopelijk ook wel goed.
Ziggo zou wel wat duidelijker mogen zijn bij het starten van een zakelijk account.
Maar tot nu toe alles weer opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan