Inloggen Ziggo GO

henkvdbrink

Forum Gebruiker
Berichten
10
Sinds twee dagen krijg ik bij Zoggo GO de melding: Inloggen is momenteel niet mogelijk. Probeer het later opnieuw.
Deze melding komt zowel op mijn telefoon (Android) als op mijn PC (Windows 10).

Gebruikersnaam en Password zijn ok want Inloggen op mijn Ziggo gaat goed .
In de Ziggo winkel ('s-Hertogenbosch) zegt men dat zij mij niet kunnen helpen met de Ziggo GO app.
De klantenservice gebeld, die kan het ook niet oplossen.

HELP AUB !!!!
 
Dat verklaart dus niet waarom het niet op Android zou werken.

Deze melding komt zowel op mijn telefoon (Android) als op mijn PC (Windows 10).

PS. Bij mij werkt het op Android nog wel gewoon.
 
De windows 10 app werkt hier ook weer gewoon. 25 november werkte het niet meer, maar ik denk dat ze het definitief uitschakelen tot 1 januari hebben uitgesteld. De melding dat de app gaat stoppen krijg je uiteraard nog wel, maar na klikken "sluit venster" werkt het. Misschien heeft dat ook te maken met het feit dat ik nog ingelogd ben.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan