• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Inloggen Ziggo Community lukt niet

Berichten
38
Probeer een nieuw topic aan te maken op de Ziggo Comunity, maar kom er niet in. Na het inloggen krijg ik de volgende foutmeldingen: "Oeps, er is iets mis gegaan bij het opslaan" en "400, Aanvraag kan niet worden uitgevoerd". Hebben meer mensen dit?
 
Probleem heb ik al dagen. Is bekend bij Ziggo, zou aan gewerkt worden.
 
2i7wmdf.png
 
Ben er net op ingelogged.
Ze hebben er ook badges :P ::)
 
Het lukt mij nog steeds niet om in te loggen op de community-site. Had ergens gelezen dat, als je replied op een bestaande topic het wel zou lukken. Geprobeerd, maar ook dat werkt niet :o
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    235,3 KB · Weergaven: 79
@hunter1970

Lukt bij ook nog niet en ik krijg inderdaad hetzelfde schermpje te zien.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zou het mogelijk te maken hebben met welk device je probeert in te loggen? Ik maak gebruik van een iPad.
 
Ik kan op alles (wat we hebben) inloggen... PC, laptop, iPad en iPhone. Lijkt me niet dat het daaraan ligt.
 
Terug
Bovenaan