- Berichten
- 38
Probeer een nieuw topic aan te maken op de Ziggo Comunity, maar kom er niet in. Na het inloggen krijg ik de volgende foutmeldingen: "Oeps, er is iets mis gegaan bij het opslaan" en "400, Aanvraag kan niet worden uitgevoerd". Hebben meer mensen dit?

