ik heb een router genomen van Ziggo.
En nu wil ik inloggen in me router via http://192.168.0.1/, hier krijg ik een tab
met gebruikersnaam en wachtwoord, ik heb geen idee wat ik hier in moet vullen, op ziggo site staat dat het op de sticker staat onder de router, heb alle mogelijke combinaties geprobeert, zonder enig succes, evenals de combinatie admin/admin.
Onderop de sitecom router staan serial, SSID code, wachtwoord, en mac
Wat doe ik fout, dit is me eerste router, dus ben een noob op dit gebied.
En nu wil ik inloggen in me router via http://192.168.0.1/, hier krijg ik een tab
met gebruikersnaam en wachtwoord, ik heb geen idee wat ik hier in moet vullen, op ziggo site staat dat het op de sticker staat onder de router, heb alle mogelijke combinaties geprobeert, zonder enig succes, evenals de combinatie admin/admin.
Onderop de sitecom router staan serial, SSID code, wachtwoord, en mac
Wat doe ik fout, dit is me eerste router, dus ben een noob op dit gebied.

