• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Inloggen wl-559

  • Onderwerp starter Onderwerp starter RCV
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

RCV

Berichten
59
ik heb een router genomen van Ziggo.
En nu wil ik inloggen in me router via http://192.168.0.1/, hier krijg ik een tab
met gebruikersnaam en wachtwoord, ik heb geen idee wat ik hier in moet vullen, op ziggo site staat dat het op de sticker staat onder de router, heb alle mogelijke combinaties geprobeert, zonder enig succes, evenals de combinatie admin/admin.
Onderop de sitecom router staan serial, SSID code, wachtwoord, en mac

Wat doe ik fout, dit is me eerste router, dus ben een noob op dit gebied.
 
Welk merk router? Sitecom is standaard admin - admin inderdaad, maar andere merken staan hier in een tabelletje bij de FAQ toegelicht.

Kom je er daarmee niet uit, en kan je het ook niet vinden in de handleiding of ergens op de router, vermeld dan hier het merk- en typenummer, probeer google of desnoods de fabrikant.
 
Ik heb een Sitecom wl-559 en heb al het bovenstaande al geprobeerd.. ik kan de 'klanten'service van Sitecom niet bereiken.. daar staan de hele tijd meer dan 5 mensen voor me en dan gooien ze me eruit.

In de handleiding staat ook admin - admin, maar dat werkt echt niet!
 
Hm dan moet iemand anders hier je maar vertellen of je met een harde reset terug kunt gaan naar de standaard wachtwoord/gebruikersnaam, met dit model ben ik verder niet bekend helaas.
 
Die-WL559 is type aanduiding van een bundel. Wat is exacte type van de "Sitecom 54-G turbo.."?
 
Ik ben eruit gekomen op mijn router is het:
Gebruikersnaam: admin
wachtwoord: draadloos
 
yes!! dat werkt :D

thanks!

Nu moet ik nog uitvinden hoe ik het NAT type kan wijzigen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan