• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

inloggen tc7200 modem buitenaf

  • Onderwerp starter Onderwerp starter nokray
  • Startdatum Startdatum
N

nokray

Is het mogelijk om het modem buitenaf te benaderen?

mijn doel is in te loggen op het modem en vervolgens mac filters in of uit te schakelen
 
Met de TC7200 gaat dat niet.
Staat eigen firmware op van UPC en daarin is het niet mogelijk om Remote Management in te schakelen.
Dat heeft UPC er uit gehaald denk ik.

Als je dit wilt, dan moet je de TC7200 in Bridge mode zetten, en een eigen router achter de TC7200 hangen. Dan is het wel mogelijk.
 
robjanssen zei:
Met de TC7200 gaat dat niet.
Staat eigen firmware op van UPC en daarin is het niet mogelijk om Remote Management in te schakelen.
Dat heeft UPC er uit gehaald denk ik.

Als je dit wilt, dan moet je de TC7200 in Bridge mode zetten, en een eigen router achter de TC7200 hangen. Dan is het wel mogelijk.

dat is jammer gaan we het anders oplossen! bedankt voor uw reactie
 
Terug
Bovenaan