• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Inloggen op Ziggosite

  • Onderwerp starter Onderwerp starter MustangV8
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
M

MustangV8

Dan heb je geluk gehad. Ik kreeg gisteren 9/6 antwoord op mijn eerste mail van 23/5 waarin gesteld werd dat met mijn inlognaam en klantennummer ik een nieuw wachtwoord kon aanmaken. Niet dus. Ik blijf de melding krijgen dat mijn inlognaam en klantennummer niet bij elkaar horen.

Je weet wel dat je inlognaam zonder @ en wat er achter komt moet.

( zeg het maar ff voor de duidelijkheid )

Succes MustangV8
 
Je weet wel dat je inlognaam zonder @ en wat er achter komt moet.

( zeg het maar ff voor de duidelijkheid )

Succes MustangV8

Ik heb een nieuw account aangemaakt met een andere naam als het eerste deel van mijn emailadres. Wat schetst mijn verbazing: ik heb een nieuw mijnziggo account. Het hoeft dus niet het eerste deel van je emailnaam te zijn.
 
Ik heb een nieuw account aangemaakt met een andere naam als het eerste deel van mijn emailadres. Wat schetst mijn verbazing: ik heb een nieuw mijnziggo account. Het hoeft dus niet het eerste deel van je emailnaam te zijn.

Mooi toch, weel vreemd maar het zal wel, die Ziggo ook :mrgreen:
 
Ik heb een nieuw account aangemaakt met een andere naam als het eerste deel van mijn emailadres. Wat schetst mijn verbazing: ik heb een nieuw mijnziggo account. Het hoeft dus niet het eerste deel van je emailnaam te zijn.

zal wel een begin standaard oplossing zijn geweest.

dit is de enige oplossing alle klanten te laten inloggen. :mrgreen:
 
inloggen MijnZiggo

Ook ik kwam met mijn registratienummer en een fake gebruikersnaam en password in een nieuw account.
Echter waren daar al wel al mijn gegevens vermeld zoals reeds bekend bij Multikabel.
Het is dus niet zo dat je naam voor de @ maatgevend is , maar gewoon een eigen verzonnen naam. Dus ze werken daar met het aanmaken van accounts door af te gaan op het registratienummer dat wij van Ziggo hebben ontvangen.
Nu maar hopen dat mijn buurman niet achter mijn registratienummer komt, want dan kan hij ook alles over mijn account te weten komen.
LEKKER IS DAT !!
 
Nu maar hopen dat mijn buurman niet achter mijn registratienummer komt, want dan kan hij ook alles over mijn account te weten komen.
LEKKER IS DAT !!
Toch is dat niet onveiliger dan normaal.
Als mijn buurman achter het password komt wat ik gebruik kan hij ook bij mijn gegevens, dat is altijd zo bij een systeem wat met passwords en registratie/activerings codes werkt.
 
Dus de moraal van het verhaal..... Een sterk password gebruiken, regelmatig veranderen enne.... aan niemand vertellen :wink:
 
Toch is dat niet onveiliger dan normaal.
Als mijn buurman achter het password komt wat ik gebruik kan hij ook bij mijn gegevens, dat is altijd zo bij een systeem wat met passwords en registratie/activerings codes werkt.

Maar het is toch allezins vreemd dat Ziggo nu het systeem van inloggen compleet wijzigt cq opengooit!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan