Inloggen op Sagemcom lukt niet

pixie6666

Forum Gebruiker
Berichten
6
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Heb onlangs mijn internetsnelheid verlaagd. Daarbij bleek ik ook een nieuw modem te krijgen: Sagemcom smartwifi modem. Heb deze geïnstalleerd en de bridgemodus was kennelijk al vooraf uitgeschakeld. Alles lijkt te werken.

So far, so good dus. Als ik het modem echter online wil benaderen, krijg ik een foutmelding: "Je smartwifi modem lijkt niet verbonden." Iemand een idee wat hier mis gaat?
 
Ik krijg die melding momenteel ook. Dus ik denk een storing bij Ziggo.
De Smart Wifi app op mijn telefoon werkt wel.
Heb je die ook?
 
Die heb ik niet. Het opvallende is wel dat ik het modem twee weken geleden al heb geïnstalleerd en ik steeds de foutmelding krijg. Dus zal niet afhankelijk zijn van een tijdelijke storing, vermoed ik.
 
Ok, dan staat je modem volgens mij wel in bridge mode. Ik weet niet of dat de bedoeling is?
 
Ok, just checking.
Tja als het in bridgemode staat kun je toch niets instellen, en heb je sowieso weinig aan de web interface.
Als je bijvoorbeeld de stats wilt zien zou ik gewoon lokaal inloggen in plaats van met een omweg via Ziggo online.
 
Terug
Bovenaan