Z
ziggo-newby
kan iemand mij hiermee helpen.
Ik kan wel inloggen op factuur online internet en telefonie. ik gebruik
dan "naamgebruiker" en mijn wachtwoord.
Als ik ditzelfde bij factuur online tv digitaal invul, krijg ik de
melding
Inloggen is niet gelukt.
Controleer de gebruikersnaam en het wachtwoord en probeer opnieuw.
ook als ik @home.nl achter naamgebruiker zet, lukt het niet
ik heb dit ook bij de klantenservice neergelegd, hun reactie was:
maar ik wil helemaal geen nieuw wachtwoord, dit heb ik al een keer eerder van de klantenservice gehad en toen kon ik nog steeds niet inloggen op factuur online tv digitaal. ik kon wel inloggen op de factuur internet en telefonie, maar dat kon ik al.
Ik kan wel inloggen op factuur online internet en telefonie. ik gebruik
dan "naamgebruiker" en mijn wachtwoord.
Als ik ditzelfde bij factuur online tv digitaal invul, krijg ik de
melding
Inloggen is niet gelukt.
Controleer de gebruikersnaam en het wachtwoord en probeer opnieuw.
ook als ik @home.nl achter naamgebruiker zet, lukt het niet
ik heb dit ook bij de klantenservice neergelegd, hun reactie was:
klantenservice zei:Uw melding is doorgestuurd naar de verantwoordelijke afdeling en wordt
daar zo snel mogelijk in behandeling genomen. Deze afdeling zal u zo
spoedig mogelijk een nieuw wachtwoord doen toekomen.
maar ik wil helemaal geen nieuw wachtwoord, dit heb ik al een keer eerder van de klantenservice gehad en toen kon ik nog steeds niet inloggen op factuur online tv digitaal. ik kon wel inloggen op de factuur internet en telefonie, maar dat kon ik al.