• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Inloggen Netgear WPN824v2 Router

  • Onderwerp starter Onderwerp starter rickybagus
  • Startdatum Startdatum
R

rickybagus

HI,

Hoe kan ik inloggen in mijn Netgear WPN824v2 router van UPC???

Gebruikersnaam: admin en wachtwoord: password werkt niet.

Ik wil wat instellingen veranderen om o.a. Bittorrent te kunnen gebruiken.

Of weet iemand een andere manier om Bittorrent aan de praat te krijgen?

Bedankt, Rickybagus
 
Hi.

Ik heb 't antwoord zelf al gevonden!!!

Op de onderkant van de modem staat in hele kleine lettertjes:

Gebruikernaam: admin
Password: UPC

Groeten, Rickybagus
 
Even als aanvulling voor anderen die met hetzelfde zitten.
Vooraan in de installatie handleiding zit een sticker geplakt met dezelfde gegevens. Ook daar heel kleine lettertjes.
 
Terug
Bovenaan