• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Inloggen mislukt. Er is iets fout gegaan tijdens het aanmelden

Status
Niet open voor verdere reacties.
M

muzieknu

Er is iets fout gegaan tijdens het aanmelden voor TV kijken. Probeer het later nog eens. Sinds een paar dagen krijg ik dit als melding. TV app opnieuw geïnstalleerd, modem gereset, iPad2 opnieuw opgestart, eigenlijk alles al wel gedaan. En ja, het heeft gewerkt - maanden (paar jaar?) met soms wel korte onderbreking, maar niet deze. Gebruikersnaam en ww zijn ook goed, inloggen lukt overal, behalve op de TV app.
Iemand enig idee? Help!
 
Inloggen met Ipad lukt dus niet, server fout

Met smartphones kan ik wel inloggen en tv kijken, met Ipad lukt het ineens niet meer. Alle gegevens kloppen, want als ik een fout wachtwoord ingeef krijg ik wel melding, met juiste wachtwoord mislukt het steeds. Wie het weet mag het zeggen.:oops:
 
reacties van Ziggo

Ziggo eerder deze week: Helaas is een algemene storing is de tv app van Ziggo tijdelijk niet beschikbaar. Niet alle klanten van Ziggo hebben hier problemen mee maar een groot deel wel. De verwachte oplostijd van de storing is 17 mei 2014. Onze excuses voor het ongemak.

Ziggo vandaag: U heeft ons een vraag gesteld over de Ziggo TV App. Met de Ziggo TV App stelt u uw ideale televisieavond samen en kijkt u zowel in als om het huis televisie. Hiervoor heeft u wel een televisie- én internetabonnement van Ziggo nodig.

Bla bla bla. Het werkt nog steeds niet. :no:
 
Welke foutmelding krijg je op dit moment? Mogelijk heb je een ander probleem dan waar de melding over gaat.
 
Foutmelding

Inloggen mislukt. Er is iets fout gegaan tijdens het aanmelden voor TV kijken. Probeer het later nog eens. Toen ik nog ingelogd was - ruim een week geleden dus - kwam er een vergelijkbare mededeling. U zult in uw standaard foutmelding berichten kunnen terugvinden wat dat dan is.

Later vandaag: Inmiddels via de mail (ook?) reactie van Ziggo:
Momenteel ervaren wij problemen met de continuïteit van de TV App. Dit betekent dat er klanten zijn welke problemen ervaren, echter zijn er ook klanten die zonder problemen gebruik kunnen maken van de TV App. Om deze reden heeft Ziggo ervoor gekozen geen meldingen te plaatsen op de website.

De klanten welke problemen ervaren kunnen niet inloggen op de TV App en de streams kunnen niet worden afgespeeld. Wij hadden eerder deze week verwacht dat de problemen omtrent deze zaken voor 17 mei 2014 waren opgelost, echter is ons dit niet gelukt.

De verwachte oplostermijn is momenteel verschoven naar 19 mei 2014 maar dit biedt helaas geen garantie voor een definitieve oplossing.

Graag horen wij van u aanvullende informatie zodat wij ook u sneller kunnen voorzien van een oplossing. Klant u ons voorzien van de volgende informatie:
- merk en type device:
- besturingssysteem:
- softwareversie:
- heeft de TV App eerder wel of niet gewerkt op dit apparaat?


Bij mij: Apple iPad2, IOS, versie 7.1.1, zeker ook met deze software versie

Weten jullie dat ook weer :wink:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het werkt weer

Zo spontaan de problemen begonnen zijn, zo spontaan is het ook weer opgehouden. Sinds 2 dagen werkt het weer.
 
Nu heb ik het probleem dat ik niet kan inloggen met de app. Alles al geprobeerd maar inloggen lukt niet meer. Tot 4 dagen geleden werkte alles wel goed.

Inmiddels een week later ben ik wel ingelogd met de app, maar TV kijken is op dit moment niet mogelijk. En dat moment duurt al een dag of 5.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik kan sinds enkele dagen ook niet meer inloggen. Het heeft gewoon gewerkt op mijn iPad air, maar nu lukt het niet meer in te loggen via iPad of Mijn galaxy s4. Inloggen op de mijn ziggo website lukt wel. Als ik de diagnose doe, ben ik verbonden met ziggo, geeft het een serverfout aan bij mijn account, een x bij alles in 1 of TV en internet, en een snelheid van 19,x mb/s.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan