Inloggen "Mijn Ziggo" met een omweg (2FA)

pboes

Forum Gebruiker
Berichten
1.047
Internet
  1. KPN
Digitale TV
  1. Ziggo
Sinds kort kun je niet meer rechtstreeks inloggen bij "Mijn Ziggo", dat moet nu met een omweg.
Ik kan niet enthousiast worden over het feit, dat er eerst een bericht naar je telefoon wordt gestuurd met een code.
Ik zie het gewoon als een extra drempel.
 
Precies, dat doen zo niet om je te pesten, maar om jouw account beter te beveiligen.
Tweestapverificatie zie je bij steeds meer diensten en maakt het echt veiliger.
Over de implementatie valt wel te discussiëren, maar het is een begin.
 
Ik kan hier ook niet enthousiast over worden.
Ik vind het prima als je een KEUZE hebt om 2fa te gebruiken.
Ik vind het ronduit belachelijk dat Ziggo mij hiertoe verplicht heeft.
 
Ik kan hier ook niet enthousiast over worden.
Ik vind het prima als je een KEUZE hebt om 2fa te gebruiken.
Ik vind het ronduit belachelijk dat Ziggo mij hiertoe verplicht heeft.
zoveel diensten doen dat tegenwoordig
 
Ziggo is de eerste waarbij ik niet kon kiezen om het niet te gebruiken (let op de dubbele ontkenning)
 
ieder zijn ervaring ermee
ik maakt het in ieder geval vaak genoeg mee zeker als het op betalingen aakomt
 
En omdat ze de eerste zijn is het niet goed?
@TheGrouch, jij bent een mooi voorbeeld waarom ze het nu juist verplichten, omdat anders 99% het niet zou gebruiken:
'wat moet ik er mee, ik vind het lastig en ik wil dit niet!'.
Klopt. Ik vind het lastig en ik wil dit niet.
Het zijn mijn gegevens dus wat is het probleem.
 
Inderdaad, zie het net. Maar, dat gaat bij de meeste diensten, oa Digid al zo, kan er mee leven. En het gaat lekker snel , heb er geen problemen mee
 
Terug
Bovenaan