inloggen mijn UPC

koert

Forum Gebruiker
Berichten
49
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Ik snap er geen biet meer van.
Waarom kan ik niet gewoon inloggen op mijn UPC?
Heb intussen al wel 10 keer opnieuw dw activatie code aangevraagd......de boel veranderd en telkens kan ik er niet op. verkeerd inlognaam of wachtwoord......wordt er ondertussen debiel van....
 
Topicstarter
Topicstarter
koert

koert

Forum Gebruiker
Berichten
49
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Diverse browsers geprobeerd en uiteraard op hoofdletters gelet......niets helpt....... :'(
 
D

Dave670

koert zei:
Diverse browsers geprobeerd en uiteraard op hoofdletters gelet......niets helpt....... :'(
Dat is heel vreemd.
Bel anders eventjes met 1200, dan kunnen hun hem resetten voor je.
 

meegja

Forum Gebruiker
Berichten
289
Het is een zooitje daar: ik heb bijvoorbeeld twee verschillende wachtwoorden nu. Eentje voor "Mijn UPC" en eentje voor (web)mail ... en ze kunnen het maar niet fixen.
En ZO vaak foutmeldingen als je eenmaal bent ingelogd in Mijn UPC: "wegens technische blah blah ..." ... of gewoon een lege pagina behalve dan UPC headers en footers .... of een link naar totaal iets anders dan dat er staat ...
 

J. de Boer

Forum Gebruiker
Berichten
2.936
Internet
  1. Ziggo
  2. Kabelnoord
Digitale TV
  1. Ziggo
Twee verschillende wachtwoorden voor de zaken die je noemt is standaard, dat is je bij het aanmaken van "Mijn UPC" ook duidelijk gemaakt. Bovendien ook twee verschillende gebruikersnamen (ik kon althans voor "Mijn UPC" destijds niet mijn standaard gebruikersnaam toepassen).
Tenzij je ze koppelt (zou ik niet doen), maar dan nog hou je voor webmail je "oude" inlogcodes. Mogelijk dat laatste je dat even is ontgaan?
 

meegja

Forum Gebruiker
Berichten
289
@ J de boer

Ik heb al zo lang ik kan herinneren hetzelfde wachtwoord voor beide zaken, dat is zo geleverd. Ik heb dus zelf helemaal niks gekoppeld ofzo. Als ik inlogde op Mijn UPC en klikte op webmail, dan ging dat automatisch open en kon ik mail checken.
Nu wilde ik (zoals altijd eens per 3 maanden) mijn wachtwoord veranderen en standaard deed/doe ik dat in Mijn UPC. Als ik dat deed, dan gold dat ook voor mail, Outlook moest ik dan ook veranderen.
Nu echter gold die wachtwoord verandering opeens alleen voor Mijn UPC, mail hield zijn oude wachtwoord ... en was/is ook niet meer te veranderen. Had gebeld naar Support en ook zij konden niks doen. Meer dan een half uur aan de lijn en dingen doorgelopen en geprobeerd, maar mijn wachtwoord voor mail is niet te veranderen. Ook dit https://vragen.upc.nl/app/answers/detail/a_id/171/~/inloggegevens-mijn-upc-vergeten toen doorlopen maar mail wachtwoord was nog steeds hetzelfde. Aan het einde kwam het er op neer dat er blijkbaar iets "vast zit" bij UPC en dat er een complete reset zou moeten gebeuren of zoiets. Dat laatste kreeg ik niet echt meer mee want had er een beetje genoeg van.
 
Topicstarter
Topicstarter
koert

koert

Forum Gebruiker
Berichten
49
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Afgelopen maandag contact gehad met 1200......HD was heel behulpzaam en ging met mij de procedure door.......ja hoor....ook de HD kwam niet verder. Opgespeeld naar de TD en zou binnen 48 uur opgelost moeten zijn......en wat denk je?
NIETS!!!!!........Blijft het zelfde probleem. Ben nu benieuwd wat de volgende stap is van UPC.
 

karl75

Forum Gebruiker
Berichten
18
Het lukt me niet om in te loggen op Mijn UPC met Window7 Ultimate
Heb de virusscanner en Firewall een keer uitgeschakelt,maar dat helpt niet
Heb nog een andere Laptop met WindowsXP en daar lukt het wel op.
Heefft iemand een suggestie om ook onder Windows7 in te kunnen loggen

Het probleem is opgelost,de boosdoener was het programma WinOptimizer,na verwijderen lukte het inloggen wel via Win7
 

edwin.w

Forum Gebruiker
Berichten
647
Internet
  1. KPN
Digitale TV
  1. KPN
wachtwoord van de email aanpassen gaat desgewenst via internet account beheer

te vinden onder klantenservice, internet

daar kan je voor elk van je email accounts apart het wachtwoord instellen

zie https://www.upc.nl/klantenservice/internet_accountbeheer/

voor toegang hiertoe heb je je primaire emailadres (dus van je hoofdaccount) en bijbehorende wachtwoord nodig
 

Vergelijkbare onderwerpen

Bovenaan