• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Inloggen in connect box

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Bruce the Boss
  • Startdatum Startdatum
B

Bruce the Boss

Vandaag hebben ze de Connect box geïnstalleerd en ik wil de SSID aanpassen maar hoe kan ik inloggen op de box?

192.168. ???????

Verschillende dingen geprobeerd maar het lukt niet.
 
Ik zie dat ik 2 posts door elkaar heb gehaald/op de verkeerde heb gereageerd. D'oh.

Zie antwoord Devil-Strike.net
 
http://192.168.178.1/common_page/login.html

Misschien wil hij er wel een leuk naampje aangeven @wanker76
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het is gelukt en ik heb er inderdaad een leuk naampje van gemaakt.
Bedankt voor de hulp.
 

Bijlagen

  • Schermafbeelding 2016-08-13 om 03.07.53.png
    Schermafbeelding 2016-08-13 om 03.07.53.png
    42,9 KB · Weergaven: 1.513
Terug
Bovenaan