F
FRITZZ
Hallo,
Ik probeer al dagen om in te loggen in account beheer om mijn mail accounts te wijzigen. (chello accounts)
Ik kan dus wel inloggen in mijn UPC en ook in mijn webmail komen.
Ik log eerst in in mijn UPC en dan account beheer > lukt niet, geen inlogschermpje
Rechtstreeks zonder inloggen via klanten service > ook geen inlog schermpje.
Ik heb diverse browsers geprobeerd en computers op andere adressen > geen resultaat.
Oude topics gelezen, geen klare oplossing hierover gevonden.
Klanten service gebeld, 1e maal > U moet later nog eens proberen.
2e maal gebeld > U kunt niet inloggen want er is een storing en dat duurt een dag.
3e maal gebeld > UPC medewerker heeft zelf geprobeerd met mijn wachtwoord in te loggen - geen resultaat en geadviseerd te wachten ivm eventuele storing.
Dus mijn vraag, heeft iemand een oplossing en/of is er wel een storing

?
afz. Fritz
Ik probeer al dagen om in te loggen in account beheer om mijn mail accounts te wijzigen. (chello accounts)
Ik kan dus wel inloggen in mijn UPC en ook in mijn webmail komen.
Ik log eerst in in mijn UPC en dan account beheer > lukt niet, geen inlogschermpje
Rechtstreeks zonder inloggen via klanten service > ook geen inlog schermpje.
Ik heb diverse browsers geprobeerd en computers op andere adressen > geen resultaat.
Oude topics gelezen, geen klare oplossing hierover gevonden.
Klanten service gebeld, 1e maal > U moet later nog eens proberen.
2e maal gebeld > U kunt niet inloggen want er is een storing en dat duurt een dag.
3e maal gebeld > UPC medewerker heeft zelf geprobeerd met mijn wachtwoord in te loggen - geen resultaat en geadviseerd te wachten ivm eventuele storing.
Dus mijn vraag, heeft iemand een oplossing en/of is er wel een storing


?afz. Fritz

