• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Inloggen FTP

  • Onderwerp starter Onderwerp starter beekie34
  • Startdatum Startdatum
B

beekie34

Ik wil graag iets uploaden naar mijn homepage maar ik kan niet inloggen op de FTP-server members.chello.nl.
Gebruikersnaam en wachtwoord zijn OK. Heb gisteren wachtwoord laten resetten bij UPC helpdesk maar ook dat heeft niet geholpen. Helpdesk zegt dat het probleem niet bij mij ligt maar dat de server eventueel 'down' is. Een dag later is het nog zo en ik twijfel ernstig aan het 'down' zijn van de server. Er blijft verschijnen dat het wachtwoord niet OK is.

Heeft iemand een oplossing of zelfde ervaring? :'(
 
Wachtwoorden en gebruikersnamen zijn over het algemeen HOOFDLETTER gevoelig.

Ook kan ik me bedenken dat er in gebruikersnaam en/of wachtwoord misschien een 0(nul) inzit of een o of hoofdletter O.

Server down lijkt me niet als je de melding krijg fout wachtwoord dat houdt in dat hij verbonden is met de server en dus niet down is.


Groeten en Suc6,

DiKkieDIKnr1
 
beekie34 zei:
Ik wil graag iets uploaden naar mijn homepage maar ik kan niet inloggen op de FTP-server members.chello.nl.
Gebruikersnaam en wachtwoord zijn OK. Heb gisteren wachtwoord laten resetten bij UPC helpdesk maar ook dat heeft niet geholpen. Helpdesk zegt dat het probleem niet bij mij ligt maar dat de server eventueel 'down' is. Een dag later is het nog zo en ik twijfel ernstig aan het 'down' zijn van de server. Er blijft verschijnen dat het wachtwoord niet OK is.

Heeft iemand een oplossing of zelfde ervaring? :'(

Beste Beekie34,

Ik heb je een PM gestuurd.
 
DiKkieDIKnr1 zei:
Wachtwoorden en gebruikersnamen zijn over het algemeen HOOFDLETTER gevoelig.

Ook kan ik me bedenken dat er in gebruikersnaam en/of wachtwoord misschien een 0(nul) inzit of een o of hoofdletter O.

Server down lijkt me niet als je de melding krijg fout wachtwoord dat houdt in dat hij verbonden is met de server en dus niet down is.


Groeten en Suc6,

DiKkieDIKnr1

Heb ik ook, ik heb ook al een aantal keren netjes mijn wachtwoord overgetypt vanaf de brief, maar ook bij mij de melding dat het wachtwoord niet juist is. Dit duurt bij mij al vanaf afgelopen zondag toen ik toevallig na een lange tijd weer eens iets op de site wilde plaatsen....
Het heeft voorheen wel gewerkt, want er staat nog het een en ander op de server van toen...
 
karin zei:
Heb ik ook, ik heb ook al een aantal keren netjes mijn wachtwoord overgetypt vanaf de brief, maar ook bij mij de melding dat het wachtwoord niet juist is. Dit duurt bij mij al vanaf afgelopen zondag toen ik toevallig na een lange tijd weer eens iets op de site wilde plaatsen....
Het heeft voorheen wel gewerkt, want er staat nog het een en ander op de server van toen...
WS-FTP home gebruiken dan type je in by Address; ftp://[email protected] by Userid jechelloaccountname bijv W.belgje12 en dan bij password vul je je wachtwoord in bijv @123upcABCgekkie# :P dan klik je op go, als goed is ben je dan ingelogd en verschijnt de directory "boom" structuur van jouw upc ftp dinges en dan kun je alles in je ftp pleuren of deleten ,vergeet niet uit te loggen veel succes :D
 
Terug
Bovenaan