R
ruud68
wie weet hoe je in de cisco 3912 verder kan komen dan het status scherm zodat je instellingen kunt wijzigen .
na 192.168.100.1 krijg je het inlog scherm dan zou je niets in hoeven te vullen alleen op enter drukken maar dan krijg je alleen het status scherm waar je niets mee kunt wie weet de oplossing of kom je er gewoon niet in in andere types modem schijnt het wel te kunnen.
na 192.168.100.1 krijg je het inlog scherm dan zou je niets in hoeven te vullen alleen op enter drukken maar dan krijg je alleen het status scherm waar je niets mee kunt wie weet de oplossing of kom je er gewoon niet in in andere types modem schijnt het wel te kunnen.