• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Inloggen Cisco 3212

  • Onderwerp starter Onderwerp starter ruud68
  • Startdatum Startdatum
R

ruud68

wie weet hoe je in de cisco 3912 verder kan komen dan het status scherm zodat je instellingen kunt wijzigen .
na 192.168.100.1 krijg je het inlog scherm dan zou je niets in hoeven te vullen alleen op enter drukken maar dan krijg je alleen het status scherm waar je niets mee kunt wie weet de oplossing of kom je er gewoon niet in in andere types modem schijnt het wel te kunnen.
 
Ik ga er maar voorzichtig vanuit dat het hier gaat om de Cisco EPC3212.
Meer dan het statusscherm zit er niet in.
Dit is een 'dom' modem en de geavanceerde opties kun (mag) je niet wijzigen en zijn waarschijnlijk ook niet bijster interessant.

Bij de andere modems zit er een router in (wat er tenminste voor door moet gaan...).
Vandaar dat je daar wel een aantal opties hebt die je kunt wijzigen.
 
ja sorry het gaat om de 3212 je kan dus geen instellingen wijzigen
 
ruud68 zei:
ja sorry het gaat om de 3212 je kan dus geen instellingen wijzigen

Nee is niet mogelijk, inloggen kan wel, maar je kan niks instellen alleen de status bekijken van je signaal en telefoongedeelte verders niks
 
gewoon wat dingen uitproberen ivm heel veel slecht en traag openende website's ik weet dat het forum hier vol mee staat maar niet geschoten is altijd mis.
 
De Cisco EPC3212 is een kaal modem dat bridged werkt.
Die heeft geen instellingen die je als klant kunt aanpassen. Er kan wel wat ingesteld worden, maar alleen door de ISP.
 
Terug
Bovenaan