• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Inloggegevens mijn UPC

  • Onderwerp starter Onderwerp starter 0059099
  • Startdatum Startdatum
0

0059099

Hoi Allemaal,

Ik probeer al een aantal weken op Mijn UPC te komen, alleen ik weet mijn wachtwoord niet meer.

Via de geheime vraag kan ik een nieuw wachtwoord instellen, maar daarna krijg ik 'systeemfout probeer het later weer' o.id.

Activatiecode aangevraagd en daarmee krijg ik deze foutmelding

Inloggegevens email opgegevraagd, maar dat accepteert hij niet omdat de account al gekoppeld is (?).

De HD komt tot dezelfde conclusie als ikzelf ("het werkt niet") en kan me niet verder helpen.

Webcare reageerd niet op pm.

Iemand nog een suggestie?
 
Is dat niet hetzelfde wachtwoord dat in de welkomst email en brief is aangegeven?
 
Ik heb destijds hetzelfde probleem gehad. Na het instellen van een wachtwoord, werkte de mail miet meer (Outlook). Ik heb de helpdesk toen inderdaad mijn wachtwoord laten resetten naar het oorspronkelijke wachtwoord in de welkomstmail en toen werkte het weer allemaal.
 
Om Mijn upc te resetten kun je onder het aanmeld venster kiezen voor wachtwoord vergeten. Op de volgende pagina staan 3 opties. De derde is Activatiecode opvragen. Je vult daar je klantnummer en achternaam in (zonder tusselvoegsel vb Jong i.p.v. de Jong) Hij laat dan je adres zien Dit bevestig je en binnen 3 dagen krijg je de ac per post. Vervolgens ga je weer naar wachtwoord vergeten en volgt nu optie 2 (ww en gebruikers naam vergeten, maar ik weet de activatiecode) Nieuw ww en geheime vraag en dergelijke invullen en mijn UPC moet weer werken. Het kan wel zo zijn dat je ww van de mail gereset moet worden, maar dat hangt af van of je de mail hebt toegevoegd aan mijn UPC. Zo ja ww reset en opnieuw toevoegen aan mijn upc (als je dat wil natuurlijk ;))
 
andre1961 zei:
Is dat niet hetzelfde wachtwoord dat in de welkomst email en brief is aangegeven?

Nee, "Mijn UPC" is een ander wachtwoord dan de email

loosoft zei:
Ik heb destijds hetzelfde probleem gehad. Na het instellen van een wachtwoord, werkte de mail miet meer (Outlook). Ik heb de helpdesk toen inderdaad mijn wachtwoord laten resetten naar het oorspronkelijke wachtwoord in de welkomstmail en toen werkte het weer allemaal.

Het gaat niet op email, maar om "mijn UPC"

Luminard zei:
Om Mijn upc te resetten kun je onder het aanmeld venster kiezen voor wachtwoord vergeten. Op de volgende pagina staan 3 opties. <...>

Zoals ik in mijn eerste bericht geschreven had, werken al deze opties niet, deze gaven namelijk aan het eind de foutmelding.

Maar ik ontving zojuist een SMS van UPC dat wachtwoord herstel nu weer zou moeten werken, en inderdaad ik heb zojuist succesvol mijn wachtwoord weer gewijzigd...
 
0059099 zei:
Nee, "Mijn UPC" is een ander wachtwoord dan de email

Het gaat niet op email, maar om "mijn UPC"

Dat weet ik, maar toen ik bij "Mijn UPC" een eigen verzonnen wachtwoord had gekozen, werkte mijn Outlook ook niet meer. Zoals gezegd heeft de helpdesk toen bij "Mijn UPC" hetzelfde wachtwoord ingevoerd zoals ook stond vermeld in mijn welkomstbrief en toen werkte zowel "Mijn UPC" als Outlook weer perfect.
 
Welkoms brief nooit gehad ???
wanneer ontvangen we deze normaal gesproken
 
Als je lid wordt van UPC krijg je toch een brief met daarin alle gegevens?
 
loosoft zei:
Als je lid wordt van UPC krijg je toch een brief met daarin alle gegevens?

Ja dat klopt hoor

Zodra je lid ben krijg je een brief met alle gegevens
Bijv, gegevens voor je mail account etc,
 
Had hetzelfde probleem mijn inloggegevens kwijt , dit kwam omdat ik ben overgestapt naar OBN .
Nu ik weer HDTV van upc afneem zij men tegen mij je kunt op mijn upc je betaling accorderen .
Maarja als je je inloggegevens kwijt ben kan je deze naar je laten mailen ,maar bij upc mailen ze deze naar mijn oude upc mail adres , dat ik niet meer heb , en er dus niet in kan .
Gisteren een half uur aan de telefoon gehangen om dit recht te trekken (per mobiele telefoon wel te verstaan )en ben nog niks wijzer geworden , moest een formulier posten , dat ik toe gezonden kreeg .
Die vrouw die mij hielp zij nog na uitleg , dat dit probleem aangekaart zou worden , want er werd hier geen rekening mee gehouden .
P.s. weet iemand wat mij een half uur 0900-1580 met mobiele telefoon gaat kosten .
Alvast Bedankt .
 
Terug
Bovenaan