M
marcb
Beste,
ik probeer via chrome in te loggen op de horizon box. Hier worden gebruikersnaam en wachtwoord gevraagd. Mijn aanname was dat deze dezelfde zijn als mijn upc... echter krijg ik het niet voor elkaar om in te loggen.
klopt mijn aanname? Is het iemand anders wel gelukt?
De box is verbonden met mijn router via wifi en heb de box in een bestaand netwerk gehangen, maw internet gaat via mijn 3212 in de meterkast.
groet,
Marc
ik probeer via chrome in te loggen op de horizon box. Hier worden gebruikersnaam en wachtwoord gevraagd. Mijn aanname was dat deze dezelfde zijn als mijn upc... echter krijg ik het niet voor elkaar om in te loggen.
klopt mijn aanname? Is het iemand anders wel gelukt?
De box is verbonden met mijn router via wifi en heb de box in een bestaand netwerk gehangen, maw internet gaat via mijn 3212 in de meterkast.
groet,
Marc