L
lefraise
Hallo,
Ik kom niet verder met inloggen bij HBO go (Ziggo klant) heb gisteren op de HBO go site melding gekregen dat er teveel apparaten aanwezig zijn, dit is niet het geval, alleen mijn laptop is geregistreerd. Gisteren toch maar het apparaat (laptop) verwijderd en na 4 uur!!! kon ik weer een apparaat toevoegen (wederom laptop) Vervolgens deed HBO go het direct prima. Nu weer hetzelfde probleem, maar wil niet weer eens opnieuw registreren en 4 uur wachten. Graag een oplossing voor dit probleem.
Mvrgr,
H. de Vries
Ik kom niet verder met inloggen bij HBO go (Ziggo klant) heb gisteren op de HBO go site melding gekregen dat er teveel apparaten aanwezig zijn, dit is niet het geval, alleen mijn laptop is geregistreerd. Gisteren toch maar het apparaat (laptop) verwijderd en na 4 uur!!! kon ik weer een apparaat toevoegen (wederom laptop) Vervolgens deed HBO go het direct prima. Nu weer hetzelfde probleem, maar wil niet weer eens opnieuw registreren en 4 uur wachten. Graag een oplossing voor dit probleem.
Mvrgr,
H. de Vries