• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Inlogfout HBO go

Status
Niet open voor verdere reacties.
L

lefraise

Hallo,

Ik kom niet verder met inloggen bij HBO go (Ziggo klant) heb gisteren op de HBO go site melding gekregen dat er teveel apparaten aanwezig zijn, dit is niet het geval, alleen mijn laptop is geregistreerd. Gisteren toch maar het apparaat (laptop) verwijderd en na 4 uur!!! kon ik weer een apparaat toevoegen (wederom laptop) Vervolgens deed HBO go het direct prima. Nu weer hetzelfde probleem, maar wil niet weer eens opnieuw registreren en 4 uur wachten. Graag een oplossing voor dit probleem.

Mvrgr,

H. de Vries
 
Contact opgenomen met HBO?

Hier kunnen ze niets aan het probleem doen.
 
HBO verwijst door naar de TV aanbieder. Ziggo in dit geval. Wellicht heeft iemand dezelfde ervaring én de oplossing.
 
Zowel Ziggo als HBO om een oplossing gevraagd. Geen bruikbare reacties gekregen, kennelijk omdat men de oplossing niet heeft. HBO GO, wat mij betreft een waardeloos product. Jammer..
 
Probeer iemand van Webcare hier op het forum te bereiken. Je probleem is wel eens eerder geweest, sowieso bij de lancering.... had het toen ook nl.
 
ik heb geen probleem met inloggen maar vind het wel vervelend dat je steeds weer opnieuw aan moet melden bij ziggo . de app op mijn tablet onthoud dit niet. iedere keer als ik iets wil kijken , zelfs op dezelfde dag, moet ik opnieuw inlognaam en wachtwoord invoeren. zwaar irritant.
 
Wat nu als HBO op IP niveau logt en je laptop van je router iedere keer een ander IP krijgt? Daar al eens naar gekeken? Als dat wel het geval zou zijn is de oplossing makkelijk en in je router een vast IP adres toewijzen aan je laptop.
 
Heb toch de oplossing gevonden. Andere webbrowser genomen, en cookies steeds verwijderen. HBO Go werkt weer :thumb up:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan