Inlog Ziggo go

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Mape
  • Startdatum Startdatum
Berichten
49
🤭 misschien een domme vraag maar heb Ziggo go op mijn telefoon geïnstalleerd en werkt perfect.
Maar, nu wil mijn vrouw ook maar weer niet meer hoe ik hem werkend heb gekregen. Moet ik per email of klantnummer inloggen ?? Heb volgens mij alle combinaties al geprobeerd maar krijg hem niet werkend 🤔
 
Ja inderdaad log net in. Maar had ik al een paar keer eerder geprobeerd en toen lukte het niet
 
Je kan maar 1x inloggen met een zelfde device tegelijk!.

Bv. 1ixpad. 1x1ixphone 1x1ixmac

1xandroid tablet 1xAndroid -smartphone 1x pc.
 
Dus mijn vrouw en ik hebben beiden een android dus kunnen niet tegelijk kijken.?
 
Terug
Bovenaan