Inlog probleem FTP Server R'dam

D

Donut

gegroet allen, als ik probeer in te loggen op de ftp server: members.rott.chello.nl. Krijg ik de melding dat mijn login 'incorrect' is: 530 Login incorrect. Login failed.

Ik heb hierover gebeld met chello, maar die hadden als enige oplossing om mijn account compleet opnieuw op te zetten, waar ik helemaal geen zin heb (dat betekent dus een andere gebruikersnaam, etc)

Heeft iemand hier ervaring mee?
Donut
 
Zeker:
Probeer de andere FTP's eens. Bv. members.ams.chello.nl

Ik had hier nl. hetzelfde probleem, ik kon niet inloggen op members.brabant.chello.nl omdat mun login incorrect zou zijn. Toen members.ams.chello.nl geperobeeerd en ik kon weer inloggen :)
 
No sir, this is a no go.
Ik ben alle servers afgelopen, maar geen effect.

'k snap er niets van, mischien nog andere suggesties??
 
Password geschekt?
Op het chello-formulier lijken nullen en oooen nog al op elkaar. Net als de I en de 1.


Welke FTP-client gebruik je?
Heb je de poort op 21 staan? Daar staat ie standaard al op maar toch.
 
FTP clients: FTP vanuit W2k + XP, heb ook maar WSFTP geprobeert, maar allen zonder gewenst resultaat.
FTP was zeker over poort 21, niet geblocked door een firewall.
ik heb mijn password duizendmaal gechecked. Het vreemde is dat een chello medewerker mijn password al een aantal malen gereset heeft, wat niets heeft geholpen.
 
Ik log al 3 jaar in met hetzelfde w8woord en loginnaam, en opeens kan ik er niet meer in... Dit sux echt!!!
chelloslaksloomsmiley.gif
 
Bij UPC zijn ze der ook al achter...
Van de storingspagina:
Donderdag 27 juni 2002

(web) Op dit moment is het moeilijk om via ftp verbinding te maken met de member-server members.chello.nl. Hierdoor kan het uploaden van een nieuwe pagina niet mogelijk zijn. We verzoeken u het op een ander tijdstip nogmaals te proberen.
 
ff voor alle duidelijkheid, ik heb dit sindsdat ik aangesloten ben op het Chello net. Ik heb dus nooit kunnen inloggen op de ftp servers.
 
Waardeloos zeg. Lijkt erop dat er geen FTP account is aangemaakt toen ze je hebben aangemeld.

Nou bel ik die helpdesk nauwelijks, maar als ze er niet uitkomen, dan schakelen ze je toch wel door naar 2e lijn-support? Er moet daar toch iemand zitten die het snapt..
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan