Inlog probleem Chello services

M

monkey07

??? Hoi,

Even een vraagje van mijn kant, is er momenteel een storing of iets dergelijks.
Ik kan geen e-mail ontvangen en versturen via Outlook, ook Webmail van Chello werkt niet.
Dataverbruik doet het ook niet.
Bij elke service waarvoor ik mij moet inloggen, krijg ik een foutmelding, als zijnde: gebruikersnaam en paswoord niet correct.

Lijkt wel een of andere storing, ik heb al bij netwerkstatus gekeken, maar zoals gewoonlijk staat daar niets.

Ik hoor graag wat er aan de hand is.

Mijn snelheden zijn wel gewoon goed.

Greetz Monkey07
 
Er is volgens mij inderdaad een storing met de e-mail service!
Als ik outlook open krijg ik dit bericht te zien:
Het maken van een verbinding met de server is mislukt. Account: 'mail.chello.nl', Server: 'mail.chello.nl', Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Socketsfout: 10061, Foutnummer: 0x800CCC0E
En zoals gewoonlijk word er geen melding gemaakt van een storing op de netwerkstatus pagina van chello ::)
Het programmaatje dat je hier kan vinden op het forum om je  datagebruik van chello te kunnen zien werkt trouwens wel! :),en ik kan gelukkig probleemloos inloggen op de site van datagebruik van chello.
Maar hoe het kan dat dat met jou niet lukt ???,ik heb meer mensen horen klagen over dat probleem op het quickfixforum van chello.

Greetz:Angelus
 
Bedankt voor de reactie.
Ik krijg in Outlook precies de melding die jij ook krijgt.
Alleen het vreemde is dat bij mij ook het dataverbruik programma niet werkt, ik krijg de melding, dat mijn username en password niet correct zijn.
Het zou toch wel makkelijk zijn, als Chello nu eens de netwerkstatus pagina ging gebruiken, voor het doorgeven van een storing, tenslotte is die pagina daar toch voor.
Ik zat me al rot te zoeken, wat er aan de hand kon zijn.
Webmail van Chello doet het ook niet, helaas.

Als Chello om de een of andere reden iets blokkeert, geven ze je dan bericht, of blokkeren ze zomaar dingen in je account??

Ik heb hier geen ervaring mee, maar ik vraag het toch maar even voor de zekerheid, UPC kennende sta je altijd voor verrassingen.
Het probleem is ook zo, de helpdesk kan je nu niet meer bellen, die zijn maar tot 22:00 uur bereikbaar.

Greetz Monkey07
 
Ik heb er even het chello quickfix programma ertegenaan gegooid en de optie"herstel mijn e-mail" gebruikt.
De uitslag is:het netwerk is bereikbaar,de chello mail server is bereikbaar,maar het blijkt dat ze de belangrijkste mailservices niet kunnen bereiken op poorten 25,110 en/of 80.
Volgens quickfix is het de firewall die ik gebruik die de communicatie blokeert,maar dat lijkt me heel sterk! :-\
Het enigste wat we kunnen doen denk ik is wachten tot morgen en de helpdesk bellen. :(

Greetz:Angelus
 
Terug
Bovenaan