- Berichten
- 79
Hallo !
Ik zit met het volgende; Ik heb een EPC 3212 (domme modem dus, bewust voor gekozen 4 jaar terug) welke de afgelopen 4 jaar prima heeftr gewerkt. De afgelopen 6 maanden wil telefonie echter amper tot niet werken. De symptomen zijn:
1. Binnen komend gesprek: degene die aan het bellen is hoort de telefoon eeuwig overgaan, terwijl de huistelefoon niet over gaat
2. Binnen komende gesprek: degene die belt hoor de telefoon overgaan en de huis telefoon gaat ook over. Echter als er opgenomen wordt, blijft de telefoon voor degene die aan het bellen is overgaan
3. Binnen komend gesprek: degene die belt hoor de telefoon overgaan en de huis telefoon gaat 1 kee rover zodra er opgehangen wordt door de bellende persoon
Iedere keer dat dit plaatsvindt, reset de Cisco modem zich direct, waardoor ook het internet wegvalt. Na de rest van de modem werkt telefonie weer voor een paar uur om dan at random weer te falen.
Kijkende in dit sub-forum is dit bij andere mensen ook gebeurt maar die topics zijn nogal.... dood. Zijn er mensen die hetzelfde ervaren? Om de vragen voor te zijn:
1. Ja de bekabeling is in orde en er is ook niets veranderd in 4 jaar tijd aan de opstelling
2. Nee, de UPC Phone app doet hetzelfde
3. Andere telefoon geeft hetzelfde resultaat
Ik heb het webcare team 2 weken terug een bericht gestuurd maar nog geen reactie ontvangen. Vandaag maar eens naar een status update vragen. Naar de helpdesk bellen heeft geen zin aldaar ik dan een monteur en weet ik veel wat over de vloer krijg. Met mijn eerdere ervaringen vermijd ik dat graag ten alle tijden
Ik denk dat de modem niet helemaal pluis meer is, maar om toch wat extra informatie in te winnen: iemand anders met deze issues al dan niet met dezelfde modem?
Groet!
Ik zit met het volgende; Ik heb een EPC 3212 (domme modem dus, bewust voor gekozen 4 jaar terug) welke de afgelopen 4 jaar prima heeftr gewerkt. De afgelopen 6 maanden wil telefonie echter amper tot niet werken. De symptomen zijn:
1. Binnen komend gesprek: degene die aan het bellen is hoort de telefoon eeuwig overgaan, terwijl de huistelefoon niet over gaat
2. Binnen komende gesprek: degene die belt hoor de telefoon overgaan en de huis telefoon gaat ook over. Echter als er opgenomen wordt, blijft de telefoon voor degene die aan het bellen is overgaan
3. Binnen komend gesprek: degene die belt hoor de telefoon overgaan en de huis telefoon gaat 1 kee rover zodra er opgehangen wordt door de bellende persoon
Iedere keer dat dit plaatsvindt, reset de Cisco modem zich direct, waardoor ook het internet wegvalt. Na de rest van de modem werkt telefonie weer voor een paar uur om dan at random weer te falen.
Kijkende in dit sub-forum is dit bij andere mensen ook gebeurt maar die topics zijn nogal.... dood. Zijn er mensen die hetzelfde ervaren? Om de vragen voor te zijn:
1. Ja de bekabeling is in orde en er is ook niets veranderd in 4 jaar tijd aan de opstelling
2. Nee, de UPC Phone app doet hetzelfde
3. Andere telefoon geeft hetzelfde resultaat
Ik heb het webcare team 2 weken terug een bericht gestuurd maar nog geen reactie ontvangen. Vandaag maar eens naar een status update vragen. Naar de helpdesk bellen heeft geen zin aldaar ik dan een monteur en weet ik veel wat over de vloer krijg. Met mijn eerdere ervaringen vermijd ik dat graag ten alle tijden

Ik denk dat de modem niet helemaal pluis meer is, maar om toch wat extra informatie in te winnen: iemand anders met deze issues al dan niet met dezelfde modem?
Groet!
