• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Init --> update Amstedam

Berichten
70
Had vandaag "INIT" lange tijd in het display staan (HDTV DVR zwart), geen beeld. Hier even rondgekeken; knopje terugspoelen op de box ingedrukt houden; stroom er 20 sec. af en de stroom er weer op. Begon wat de updaten en kreeg toen weer "INIT" in het display maar wel beeld; landenkeuze, activeringscode etc. Opnieuw ingesteld en de boel draait weer.

Wat mij tot nu toe opvalt is dat alles wat sneller loopt; menu opvragen is nu <1 seconde ipv een paar seconden. Meer mensen deze ervaring?

Graag hoor ik wat de reden was van deze update en de verbeteringen.

Thx!
 
Bij INIT moet je de regiocode ingeven. Weet zo niet wat dat is voor Amsterdam. Is een driecijferige code.
 
Vandaag weer precies hetzelfde; HDTV-DVR bleef hangen op "init", hard-reset uitgevoerd en kan de boel weer opnieuw instellen...

Geen idee waarom dit gebeurt?
 
Ik heb ook een aantal keren gehad dat de HDDVR box bleef hangen in INIT en zwart beeld. Hard resetten helpt niet altijd om weer beeld terug te krijgen. Blind het installatie menu doorlopen helpt dan wel.
 
Het is wel een klotemanier om het blind te moeten doen. HDTV aansluiten met scart om het niet blind te hoeven doen, hoe verzint UPC het?! Het zit met een hdmi kabel in mijn tv en die kan ik dus niet elke keer als er weer eens INIT staat van de muur schroeven. Het is echt zeer irritant. Moet toch anders (BETER!) kunnen.
 
Terug
Bovenaan