Had vandaag "INIT" lange tijd in het display staan (HDTV DVR zwart), geen beeld. Hier even rondgekeken; knopje terugspoelen op de box ingedrukt houden; stroom er 20 sec. af en de stroom er weer op. Begon wat de updaten en kreeg toen weer "INIT" in het display maar wel beeld; landenkeuze, activeringscode etc. Opnieuw ingesteld en de boel draait weer.
Wat mij tot nu toe opvalt is dat alles wat sneller loopt; menu opvragen is nu <1 seconde ipv een paar seconden. Meer mensen deze ervaring?
Graag hoor ik wat de reden was van deze update en de verbeteringen.
Thx!
Wat mij tot nu toe opvalt is dat alles wat sneller loopt; menu opvragen is nu <1 seconde ipv een paar seconden. Meer mensen deze ervaring?
Graag hoor ik wat de reden was van deze update en de verbeteringen.
Thx!
