• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ingress storing????

  • Onderwerp starter Onderwerp starter rightone
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
R

rightone

Vandaag kregen we een kaart in de bus dat bij netwerkonderhoud bij onze aansluiting een storing veroorzaakt bij navraag bij klantenservice werd vertel dat er een of ander filter geplaatst is en er dus een ingress melding was/is. Ze hebben dus doodleuk internet en interactieve tv en telefonue uitgeschakeld zonder enige waarschuwing...dus wie heeft dit ook gehad of jan vertellen,wat er aan de hand is???
 
Vandaag kregen we een kaart in de bus dat bij netwerkonderhoud bij onze aansluiting een storing veroorzaakt bij navraag bij klantenservice werd vertel dat er een of ander filter geplaatst is en er dus een ingress melding was/is. Ze hebben dus doodleuk internet en interactieve tv en telefonue uitgeschakeld zonder enige waarschuwing...dus wie heeft dit ook gehad of jan vertellen,wat er aan de hand is???

Blijkbaar wordt er via jouw huisaansluiting (lees: bij je in huis) ergens een stoorsignaal (ruis) het netwerk opgestuurd. Vanwege overlast wordt dit dan geblokkeerd door Ziggo.

Dit komt wel vaker voor. In bijv. dit bericht is er nog iemand met de zelfde soort ervaring.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan