R
rightone
Vandaag kregen we een kaart in de bus dat bij netwerkonderhoud bij onze aansluiting een storing veroorzaakt bij navraag bij klantenservice werd vertel dat er een of ander filter geplaatst is en er dus een ingress melding was/is. Ze hebben dus doodleuk internet en interactieve tv en telefonue uitgeschakeld zonder enige waarschuwing...dus wie heeft dit ook gehad of jan vertellen,wat er aan de hand is
