L
lexusw
Beste Mensen,
Ik heb vandaag mijn pakket van digitale tv gewijzigd van Royaal naar Starter HD.
Nu heb ik even een paar dingen gevraagd zoals welke mediabox ik kreeg en wanneer de zenders verplaatst worden naar plek 1 t/m 10.
Ik krijg de Pace HD DCR7111, iemand ervaring mee? volgens mij op dit moment de "beste" mediabox die er is?
En wat ze mij wist te vertellen is dat er tussen september en oktober een verandering gaat plaatvinden van de zenders, daarmee bedoel ik dat deze zullen verplaatsen 70.. etc naar 1.. etc..
Klinkt goed dus.. (werd overigens wel tijd! Lijkt soms wel of we nog in de middeleeuwen leven zo langzaam alles wordt doorgevoerd.)
Vr. groet,
Lex
Ik heb vandaag mijn pakket van digitale tv gewijzigd van Royaal naar Starter HD.
Nu heb ik even een paar dingen gevraagd zoals welke mediabox ik kreeg en wanneer de zenders verplaatst worden naar plek 1 t/m 10.
Ik krijg de Pace HD DCR7111, iemand ervaring mee? volgens mij op dit moment de "beste" mediabox die er is?
En wat ze mij wist te vertellen is dat er tussen september en oktober een verandering gaat plaatvinden van de zenders, daarmee bedoel ik dat deze zullen verplaatsen 70.. etc naar 1.. etc..
Klinkt goed dus.. (werd overigens wel tijd! Lijkt soms wel of we nog in de middeleeuwen leven zo langzaam alles wordt doorgevoerd.)
Vr. groet,
Lex

