• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Infokanaal op 11 ipv Fox

Status
Niet open voor verdere reacties.
Berichten
13
Ik wilde vanavond naar Twente-Ajax kijken op Fox, maar nu kwam ik er achter dat ik helemaal geen Fox ontvang!
Als ik het goed begrepen heb, zou ik Fox op kanaal 11 moeten ontvangen. Maar hier zie ik alleen maar het informatiekanaal. Volgens mij had dit informatiekanaal dan weer op kanaal 12 te zien moeten zijn.

Ik heb een IRHD-5100C ontvanger met Ziggo basis TV abonnement (en een Philips tv). Ik heb al de zenders opnieuw geïnstalleerd, maar dit hielp ook niet.

Kortom, ik snap het dus niet meer.... Iemand die mij kan helpen? :)
 
Wanneer Ziggo het zenderpakket aanpast zu je decoder in staat moeten zijn alle zenders aan te passen. Soms gebeurt dit niet. Even in de instellingen alle zenders opnieuw instellen en dan moet het goed komen.
 
ik heb de zenders al geprobeerd opnieuw in te stellen. maar dit leverde niks op...

nog andere tips of ideeen?
 
Re:

Ik wilde vanavond naar Twente-Ajax kijken op Fox, maar nu kwam ik er achter dat ik helemaal geen Fox ontvang!
Als ik het goed begrepen heb, zou ik Fox op kanaal 11 moeten ontvangen. Maar hier zie ik alleen maar het informatiekanaal. Volgens mij had dit informatiekanaal dan weer op kanaal 12 te zien moeten zijn.

Ik heb een IRHD-5100C ontvanger met Ziggo basis TV abonnement (en een Philips tv). Ik heb al de zenders opnieuw geïnstalleerd, maar dit hielp ook niet.

Kortom, ik snap het dus niet meer.... Iemand die mij kan helpen? :)

Heb je je lijst misschien op een soort favorietenlijst staan? Ik heb dezelfde decoder in hetzelfde gebied en hier staat Fox HD gewoon op 11.
 
nee, heb geen voorkeuren lijst of zo ingesteld. heb net stekker er uit gehaald en daarna opnieuw naar zenders laten scannen en nog steeds geen fox....
denk dat ik morgen de helpdesk maar ga bellen.
 
Heb je al eens teruggezet naar fabrieksinstellingen vanuit het menu en daarna opnieuw installeren ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan