Ik wilde vanavond naar Twente-Ajax kijken op Fox, maar nu kwam ik er achter dat ik helemaal geen Fox ontvang!
Als ik het goed begrepen heb, zou ik Fox op kanaal 11 moeten ontvangen. Maar hier zie ik alleen maar het informatiekanaal. Volgens mij had dit informatiekanaal dan weer op kanaal 12 te zien moeten zijn.
Ik heb een IRHD-5100C ontvanger met Ziggo basis TV abonnement (en een Philips tv). Ik heb al de zenders opnieuw geïnstalleerd, maar dit hielp ook niet.
Kortom, ik snap het dus niet meer.... Iemand die mij kan helpen?
Als ik het goed begrepen heb, zou ik Fox op kanaal 11 moeten ontvangen. Maar hier zie ik alleen maar het informatiekanaal. Volgens mij had dit informatiekanaal dan weer op kanaal 12 te zien moeten zijn.
Ik heb een IRHD-5100C ontvanger met Ziggo basis TV abonnement (en een Philips tv). Ik heb al de zenders opnieuw geïnstalleerd, maar dit hielp ook niet.
Kortom, ik snap het dus niet meer.... Iemand die mij kan helpen?
