• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

ineens nieuwe problemen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter john de klever
  • Startdatum Startdatum
J

john de klever

Sinds een aantal weken heb ik tijdens het tv kijken ineens veel freezes van ca een tiende van een seconden. Je begrijpt dat dit rete irritant is. Daarnaast valt de wifi ook met regelmaat weg voor een 30 seconden of zo. Ook niet lekker als je thuis werkt.

Wanneer ik dan kijk naar wat de Horizonbox mij extra brengt tov de oude box zie ik het nut niet echt meer in. Ik weet dit is persoonlijk!

Ik heb besloten om glasvezel te gaan proberen en heb dit inmiddels aangevraagd. Voor 31 december opzeggen bij UPC en dan ga ik het gewoon ervaren. Bij de buren lijkt het prima te werken.
 
die van mij wordt de laatste tijd ook steeds trager... blijft veel hangen tijdens het zappen, menuschermen blijven hangen, tijdens het zappen door je favorieten klap je daar steeds vaker uit en zap je weer tussen alle zenders...
ondanks front-panel-resets, front-panel-rescues en fabrieksinstellingen blijft het zo... alsof de doos versleten is. af en toe een hick-upje zoals in het begin was geen probleem maar nu wordt het steeds minder leuk.
 
kedawi zei:
Hier valt wifi ook steeds weg , ik heb internet niet via de HB.
ik heb mijn horizon als accespoint ingesteld om te kijken welke wifi het beste is, die van de horizon of die van mijn cisco 3925. kwa signaalsterkte is de horizon misschien iets sterker, maar qua snelheid is de verbinding met de 3925 VÉÉL beter. signaalsterkte !=snelheid.
 
kedawi zei:
Hier valt wifi ook steeds weg , ik heb internet niet via de HB.

Er waren gisteravond ook internetproblemen, volgens mij. Ik zat naar internetradio te luisteren via mijn Iphone op wifi en opeens stopte de muziek en bleef de Iphone proberen te verbinden met het internet. Lukte niet. Ook andere apps kon ik niet bereiken via wifi. Uiteindelijk mijn modem uit- en ingeschakeld en toen deed alles het weer.
 
fred54 zei:
Er waren gisteravond ook internetproblemen, volgens mij. Ik zat naar internetradio te luisteren via mijn Iphone op wifi en opeens stopte de muziek en bleef de Iphone proberen te verbinden met het internet. Lukte niet. Ook andere apps kon ik niet bereiken via wifi. Uiteindelijk mijn modem uit- en ingeschakeld en toen deed alles het weer.

Laatste week 4x 's avonds gehad dat telefoon/internet offline gingen. De 12 maanden hiervoor dit pas 1x van doen gehad.
Schakelaar uit en aan verhelpt dit probleem, maar handig is anders.
 
ik heb horizon amper 2 maanden en kan elke keer minuten wachten voordat het stomme ding gestart is. één keer klikken is 3 zenders vooruit. time outs, ik word er doodmoe van. laat ik samenvatten een waardeloos product zonder enkele toevoeging. maar ja upc belooft veel maar kan nog niet veel waarmaken
 
fred54 zei:
Er waren gisteravond ook internetproblemen, volgens mij. Ik zat naar internetradio te luisteren via mijn Iphone op wifi en opeens stopte de muziek en bleef de Iphone proberen te verbinden met het internet. Lukte niet. Ook andere apps kon ik niet bereiken via wifi. Uiteindelijk mijn modem uit- en ingeschakeld en toen deed alles het weer.
Ik heb een sisco modem met daarachter een D-link router . Ik denk dat de problemen met wifi begonnen zijn sinds er wifi hotspots in het lijstje staan.
 
Hier ook al een week problemen met wegvallend internet.
Ik heb internet en teleefoon met cisko modem en daarnaast een horizon voor de tv.
Sinds upc de hotspots meestuurt krijg ik ook het wifi signaal van de horizon niet meet uit.
Ik kan hem uit zetten maar na elk herstart gaat hij weer aan.
De internetverbinding van de cisko valt om de haverklap uit. Ook start dat ding regelmatig opnieuw op.
Volgens de upc medewerker was er niks bekent over storingen afgelopen vrijdag.
regio 7051
 
kedawi zei:
Ik heb een sisco modem met daarachter een D-link router . Ik denk dat de problemen met wifi begonnen zijn sinds er wifi hotspots in het lijstje staan.

Volgens je profiel heb je een 3212, dat is een modem zonder wifi.
Die heeft niets met de hotspots van UPC te maken.
Misschien pikt jouw D-Link router nu hotspots van andere modems in de buurt op.
Op zich mag dat geen enkel probleem zijn, wie pikt er geen 10-25 draadloze netwerken op?
 
Terug
Bovenaan