H
HardcoreHoolie
Hey mensen,
Ik ben vanaf vanochtend ineens niet meer geknepen,
ik sta nu op 85482MB en ik was al een paar dagen geknepen,
Ik heb een boze email gestuurd en nu ineens heb ik mn snelheid weer terug, en nog stabieler dan voorheen, op speedtest blijft ie gewoon de hoogste snelheid hebben zonder dat hij terug valt.
Alleen nog geen nieuwe snelheid.
Ik hoop dattie gewoon dezesnelheid houdt.
Owjah en ik heb wel ineens een ander ip. hiervoor 24.132.xxx.xxx
en nu heb ik 80.57.xxx.xxx
Greetz
Ik ben vanaf vanochtend ineens niet meer geknepen,
ik sta nu op 85482MB en ik was al een paar dagen geknepen,
Ik heb een boze email gestuurd en nu ineens heb ik mn snelheid weer terug, en nog stabieler dan voorheen, op speedtest blijft ie gewoon de hoogste snelheid hebben zonder dat hij terug valt.
Alleen nog geen nieuwe snelheid.
Ik hoop dattie gewoon dezesnelheid houdt.
Owjah en ik heb wel ineens een ander ip. hiervoor 24.132.xxx.xxx
en nu heb ik 80.57.xxx.xxx
Greetz


