E
EdT5
Beste forumleden,
Sinds vanmiddag kunnen wij ineens "out of the blue" geen mail meer versturen?
Er komt de volgende melding:
==================================================
Bericht kan niet worden verstuurd via de server 'smtp.upcmail.nl'
Het afzenderadres '[email protected]' is geweigerd door de server 'smtp.upcmail.nl'.
Selecteer een andere server voor uitgaande post in de lijst hieronder of klik op 'Probeer later' om het bericht in de postbus 'Uitgaand' te bewaren tot het kan worden verstuurd.
==================================================
En dan staat daaronder een lijst met 3 smtp servers waaruit ik kan kiezen, van Gmail, me.com en van upcmail.
Ik heb al met UPC zelf gebeld en volgens hen ligt het niet aan UPC omdat ik vanuit de webmail wèl mail kan versturen. Dat klinkt m.i. ook logisch?
Ook vanuit het me.com of icloud account gaat het niet. Als ik er voor kies een mail te versturen vanuit mijn Gmail account lukt dit weer wel!!??
Het zou dus aan de apple mail liggen; maar wat?
Herkent één van jullie dit, en zo ja, wat is er aan te doen?
Graag hulp.
Sinds vanmiddag kunnen wij ineens "out of the blue" geen mail meer versturen?
Er komt de volgende melding:
==================================================
Bericht kan niet worden verstuurd via de server 'smtp.upcmail.nl'
Het afzenderadres '[email protected]' is geweigerd door de server 'smtp.upcmail.nl'.
Selecteer een andere server voor uitgaande post in de lijst hieronder of klik op 'Probeer later' om het bericht in de postbus 'Uitgaand' te bewaren tot het kan worden verstuurd.
==================================================
En dan staat daaronder een lijst met 3 smtp servers waaruit ik kan kiezen, van Gmail, me.com en van upcmail.
Ik heb al met UPC zelf gebeld en volgens hen ligt het niet aan UPC omdat ik vanuit de webmail wèl mail kan versturen. Dat klinkt m.i. ook logisch?
Ook vanuit het me.com of icloud account gaat het niet. Als ik er voor kies een mail te versturen vanuit mijn Gmail account lukt dit weer wel!!??
Het zou dus aan de apple mail liggen; maar wat?
Herkent één van jullie dit, en zo ja, wat is er aan te doen?
Graag hulp.