Ik heb al maanden hetzelfde probleem maar bij mij gaat het maar niet weg en momenteel heb ik helemaal geen geluid meer!
Even een korte samenvatting:
Ik heb UPC starter met HDTV en als decoder een zwarte Philips HDDVR.
TV is een Philips 42PFL9664
In het begin had ik wel eens last dat het geluid weg viel en na het resetten van de mediabox of de stroom eraf halen kwam het weer terug, soms duurde het een paar dagen. (dit heeft van juli 09 tot maart 2010 geduurt)
Sinds maart/april heb ik helemaal geen geluid meer.
Ik heb al een versterker in de meterkast (inkomend signaal) geplaatst omdat UPC dacht dat het signaal te zwak is maar dit heeft niets uitgehaald, UPC heeft al een monteur langsgestuurd om te kijken en deze heeft de mediabox vervangen maar ook zonder resultaat. Op dezelfde TV staat een PS3 ook via HDMI aangesloten en hier zijn geen problemen mee.
Inmiddels hebben ze de klacht bij UPC, na veel bellen en telkens weer opnieuw uitleggen, doorgespeeld naar de technische afdeling welke mij zou terug bellen maar 2 weken later nog steeds niets gehoord en uitgerekend op het moment dat ik zelf maar weer ga bellen ligt de server bij UPC eruit.
Heeft iemand misschien ervaring met dit probleem of weet hoe ik dit op kan lossen??