K
krater9
Hoi allemaal,
Sinds 30min heb ik ineens op geen 1 zender beeld maar wel geluid, zie wel keurig het SBS6 teken of RTL4 teken maar geen beeld alles dus zwart. UPC geeft ook normaal de zender weergave aan.
Waar zou dit aan kunnen liggen?
Groetjes
Sinds 30min heb ik ineens op geen 1 zender beeld maar wel geluid, zie wel keurig het SBS6 teken of RTL4 teken maar geen beeld alles dus zwart. UPC geeft ook normaal de zender weergave aan.
Waar zou dit aan kunnen liggen?
Groetjes