O
olav1956
Ik wil graag af en toe inbellen met mijn laptop (Powerbook G4 met Mac OSX) inbellen via het analoge modem.
Er zijn "gratis" inbelnummers maar als ik die gebruik hoor ik wel het vertrouwde gekraak en gepiep maar wordt de verbinding toch spontaan verbroken.
Wie weet of dit kan en wat ik moet doen om het werkend te krijgen.
Alvast dank,
olav
Er zijn "gratis" inbelnummers maar als ik die gebruik hoor ik wel het vertrouwde gekraak en gepiep maar wordt de verbinding toch spontaan verbroken.
Wie weet of dit kan en wat ik moet doen om het werkend te krijgen.
Alvast dank,
olav
